Frokostknekkebrød med leverpostei
og kaffe
ække feil d
)
Nei det hørtes godt ut
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Frokostknekkebrød med leverpostei
og kaffe
ække feil d
)
Naboenhehe var det du eller naboen som var i pysjen?![]()
Ja det er helt sant . Så da er det godt han har mulighet til detÅå sånt er så kjedeliggodt ting passer litt bedre i år da. Tenker at sånn som her, så har mannen valgt å jobbe borte og er borte under alt det hverdagslige, så da har han å prioritere ting som er viktig for barna. Syns synd på guttungen som ikke ser pappaen sin mer enn han gjør
![]()
Uff ja det skjønner jeg. Men etter hva han har gjort, går det an å få noe besøksforbud for barna eller noe? For isåfall kan han jo ikke møte opp på ting barna er på i det minste. Sikkert ikke lett å få til menJa det er helt sant . Så da er det godt han har mulighet til det![]()
Her gruer jeg meg hver gang for jeg er redd xen bare skal finne det for godt å dukke opp.
Men han har fått besjed om å holde seg borte så håper han ikke kommer daselv om han bare dukket opp på foreldre møtene :/
Politiet sa han skulle holde seg borte , samme sier advokaten min.Uff ja det skjønner jeg. Men etter hva han har gjort, går det an å få noe besøksforbud for barna eller noe? For isåfall kan han jo ikke møte opp på ting barna er på i det minste. Sikkert ikke lett å få til men![]()
Altfor godt - var så vidt jeg kom meg opp av sengaja ikke så verstdu da?
Naboenhehe han hoppa i bilen å leverte barna i pysjen
hehe men er jo bare å kjøre de opp å slippe de av
![]()
Hehe så bradet var veeeldig godt![]()
Altfor godt - var så vidt jeg kom meg opp av senga![]()
Hehe så bra![]()
Hehe det er det jeg gjørhehe tror jeg hadde kledd meg likevel![]()
Her har jeg allerede spist ett stort glass med isbiternå er det latte-tid hehe..
Her ogHer høljer det ned..![]()
Her har jeg allerede spist ett stort glass med isbiterhehe
Hehe det er det jeg gjørmen pynter mer jo ikke akkurat
hehe
Her oggjort i hele natt! Tror det er flomvarsel her igjen, akkurat som for et par uker siden. Heldigvis ikke noe trøbbel akkurat her jeg bor, men skal ikke så langt borti her før det er verre.
Neihehe nei, trenger du ikke følge inn heller? Tror sambo har begynt å sende storebror inn selv nå også sykler de bare videre
Får nesten håpe han ødelegger mer for seg selv da, hvis det er litt sånn på vippen nå. Når det er sånn der så forstår jeg virkelig ikke hvorfor skolen skal sende alt av innkallelser til han ogsåPolitiet sa han skulle holde seg borte , samme sier advokaten min.
Så vis han skulle finne det for godt å møte opp nå neste uke , så får jeg sambo til å ta med jenta hjem å ringer sporensk til politiet.
Da har han virkelig ødelagt for seg selv.
Men han har jo bevist gang på gang at iq er en fin bil![]()