God morgenGod morgen alle sammen
Håper dere har sovet godt![]()
Har sovet gått de timene jeg fikk sove
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
God morgenGod morgen alle sammen
Håper dere har sovet godt![]()
Uff ja alle de flaskene må jeg å få tak i . Men jeg håper jeg klarer å amme litt denne gangen åJa, er igjen flaskesterilisator+flasker, stormtrekk til vognbagen, bæresjal, kamera og masse annet smått, men har i allefall seng og klær. Viktigst detbekkenet kjennes foreløbig ok ut, vondt, men ikke sånn at jeg står og hyler
Så får håpe det går ok. Ha en fin dag
![]()
Synes regn er koselig jegHa en fin dag alle sammenher regner det og jeg er fornøyd med det - liker regn best. Det er så koselig
og jeg får gå litt i fred i gatene
![]()
Er vel en fordel detRulle ut av senga da kanskje![]()
Det samme som deg, de timene jeg fikk soveGod morgen![]()
Har sovet gått de timene jeg fikk sovehåper du å har det
![]()
Det er koselig med regn jaHa en fin dag alle sammenher regner det og jeg er fornøyd med det - liker regn best. Det er så koselig
og jeg får gå litt i fred i gatene
![]()
Hehe jeg har rullet opp i sofaenRulle ut av senga da kanskje![]()
Det er godt daDet samme som deg, de timene jeg fikk sove![]()
Hehe samme her men jeg har ikke kaffeKaffe! Trøtt morra tryne![]()
Haha - ja det er jo viktig å få med seg. Her var det egentlig ikke noe han ville, så var vel bare hans vekkerklokkefunksjon. Ingen av dem hadde lyst utGod morgen til deg å![]()
Ble vekket av han jeg å, han skulle vise at han hadde "dusja" det høljer ned her.
God morgenGod morgen! God tirsdag til deg også![]()
Oj det var mange åEr snart ikke flere epler igjenn på treet mittalle har blåst ned. Så få vel pelle dem opp en dag snart og fylle opp matavfallet for 3 gang med epler
![]()
Tror han gjør det fordi da blir han frotert og da slipper han å vaske seg tørrHaha - ja det er jo viktig å få med seg. Her var det egentlig ikke noe han ville, så var vel bare hans vekkerklokkefunksjon. Ingen av dem hadde lyst ut![]()
Nei, bruker den ikkeOj det var mange åbruker du de ikke?
![]()
Å skulle du ikke levere de inn? Eller tar de enda ikke i mot ?![]()
Haha - her er det motsatt. Hvis de har vært ute I regnet blir de "tvangstørket" (mest for å unngå våte/møkkete potespor over alt) - de HATER detTror han gjør det fordi da blir han frotert og da slipper han å vaske seg tørrbortskjemt liten f jeg har
![]()
Det er skikkelig kjedelig daNei, bruker den ikkejo skulle det men de åpnet ikke før I går
å da orket ikke jeg pelle epler, I dag regner det
de kunne ha fått 200 L av meg ca hadde de åpnet for 1 mnd siden. Å er sikkert ikke bare hos meg det har blitt kasta mye epler I år.
Hadde skive med kyllingposteiFrokostknekkebrød med leverpostei
og kaffe
ække feil d
)