Skravletråd

Åå sånt er så kjedelig:( godt ting passer litt bedre i år da. Tenker at sånn som her, så har mannen valgt å jobbe borte og er borte under alt det hverdagslige, så da har han å prioritere ting som er viktig for barna. Syns synd på guttungen som ikke ser pappaen sin mer enn han gjør:(
Ja det er helt sant . Så da er det godt han har mulighet til det :)
Her gruer jeg meg hver gang for jeg er redd xen bare skal finne det for godt å dukke opp.
Men han har fått besjed om å holde seg borte så håper han ikke kommer da :( selv om han bare dukket opp på foreldre møtene :/

Ja det er helt sant . Så da er det godt han har mulighet til det :)
Her gruer jeg meg hver gang for jeg er redd xen bare skal finne det for godt å dukke opp.
Men han har fått besjed om å holde seg borte så håper han ikke kommer da :( selv om han bare dukket opp på foreldre møtene :/
Uff ja det skjønner jeg. Men etter hva han har gjort, går det an å få noe besøksforbud for barna eller noe? For isåfall kan han jo ikke møte opp på ting barna er på i det minste. Sikkert ikke lett å få til men:(

Uff ja det skjønner jeg. Men etter hva han har gjort, går det an å få noe besøksforbud for barna eller noe? For isåfall kan han jo ikke møte opp på ting barna er på i det minste. Sikkert ikke lett å få til men:(
Politiet sa han skulle holde seg borte , samme sier advokaten min.
Så vis han skulle finne det for godt å møte opp nå neste uke , så får jeg sambo til å ta med jenta hjem å ringer sporensk til politiet.
Da har han virkelig ødelagt for seg selv.
Men han har jo bevist gang på gang at iq er en fin bil :p

Her og:eek: gjort i hele natt! Tror det er flomvarsel her igjen, akkurat som for et par uker siden. Heldigvis ikke noe trøbbel akkurat her jeg bor, men skal ikke så langt borti her før det er verre.

blæhh :P bra dere ikke får huset fullt av vann da :) ikke vi heller heldigvis!

hehe nei, trenger du ikke følge inn heller? Tror sambo har begynt å sende storebror inn selv nå også sykler de bare videre
Nei :) de går inn selv :) veldig greit egentlig :p men jeg henter de på avd da. Er enormt mange som bare ringer å får de ansatte til å sende barna ut på parkeringsplassen . Å det mens de sitter der å venter. Det er ikke ok syntes jeg . De ansatte er der for å passe på barna men de får jo ikke gjort det vis alle skal ringe for å få dem sendt ut :o

Politiet sa han skulle holde seg borte , samme sier advokaten min.
Så vis han skulle finne det for godt å møte opp nå neste uke , så får jeg sambo til å ta med jenta hjem å ringer sporensk til politiet.
Da har han virkelig ødelagt for seg selv.
Men han har jo bevist gang på gang at iq er en fin bil :p
Får nesten håpe han ødelegger mer for seg selv da, hvis det er litt sånn på vippen nå. Når det er sånn der så forstår jeg virkelig ikke hvorfor skolen skal sende alt av innkallelser til han også:o det er jo sykt. Det går jo imot politiet faktisk.
Hehe ja ikke sant:p

Back
Topp