Hadde en herlig å stille dag i går uten gravemaskinen. nå er den tilbake å durer forbi i ett kjør :/
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Han som skulle være med kom ikke:/ så han fikk ikke sett på den jobben, vet ikke om han skal se på den en annen dag. Vet han tenker fælt på hva han skal finne på for å tjene kr. Men har sagt han burde gå på nav, for han har rett på kr for arbeidsledighet. Slik at vi får inn kr til huslånet og slikt. Men han har ikke lyst til det.Det er skikkelig kjedelig da![]()
De burde jo ha sett an sesongen å åpnet før![]()
Sjønner du ikke vill ut I regnet å plukkehadde ikke jeg heller gidda
hehe..
Men fra en ting til en annen . Hvordan gikk det med den jobben han skulle se på?![]()
Stille gående er de ikkeHadde en herlig å stille dag i går uten gravemaskinen. nå er den tilbake å durer forbi i ett kjør :/
Jeg er også glad i regnet! Vil ha skikkelig høst nå, ikke 20 grader og sol som det har vært de siste ukene. Men føler ikke at det er lov å klage på 20 grader og sol, så holder det for meg selvHa en fin dag alle sammenher regner det og jeg er fornøyd med det - liker regn best. Det er så koselig
og jeg får gå litt i fred i gatene
![]()
God morgen! Har nettopp oppdaget denne skravletråden jeg - så koseligGod morgen alle sammen
Håper dere har sovet godt![]()
Ja vi må bare klare oss, så det gjør viVi klarer oss nok helt fint jaselv om det er veldig skremmende
![]()
Men vi blir alltid vandt med detbare håper at alle juleavsluttninger ol faller på de dagene han er hjemme på kvelden
![]()
Uff så kjedelig daHan som skulle være med kom ikke:/ så han fikk ikke sett på den jobben, vet ikke om han skal se på den en annen dag. Vet han tenker fælt på hva han skal finne på for å tjene kr. Men har sagt han burde gå på nav, for han har rett på kr for arbeidsledighet. Slik at vi får inn kr til huslånet og slikt. Men han har ikke lyst til det.
Hehe nei set er jammen sikkert å vistStille gående er de ikke![]()
Åh så braJa vi må bare klare oss, så det gjør vien blir vandt med alt.
Mannen her har sagt at han kommer hjem på viktige ting som det, så får han heller jobbe hjemmefra eller jobbe en ekstra dag eller liknende. Han har ikke mangel på timer for å si det sånn, det er mange timer overtid hver uke som han ikke tar ut i hverken penger eller avspaseringså håper han står for det når det er aktuelt
![]()
Hehe, jeg har noen ganger inntrykk av at jeg er i mindretall som regn-elsker![]()
Kaffe! Trøtt morra tryne![]()
Hehe jeg har rullet opp i sofaen
Vert å levert barna daå traff på naboen i pysjen
hehe
Åå sånt er så kjedeligÅh så bramin kan ikke det å i fjor passer ingen ting med de ukene han jobbet dag :/ bah. Nå ser det litt bedre ut
![]()
Han er hjemme neste uke å kan bli med på bli kjent kvelden til 1 klasse![]()
Ja, det er kjekt å ta alt sånt når man først er derer der kanskje 1 gang i året.. bekkenet er litt bedre. Sov godt i natt heldigvis, selvom det ikke ble så lenge dessverre. Får ta en dupp i ettermiddag. Ha en god dag!
Er snart ikke flere epler igjenn på treet mittalle har blåst ned. Så få vel pelle dem opp en dag snart og fylle opp matavfallet for 3 gang med epler
![]()
Det blir en velfortjent frokost detFått dusja, satt på en klesvask, lagt på plass en del klær og lagt rundstykker i ovnen. Nå skal jeg snart kose meg med frokost![]()