Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Åh det høres jo kjempe gøy ut da![]()
HeheHehe ja har lyst på den lommeboken..men får heller bli en annen gang.Kjørt i Spania en del ...typ Sydenland, men der er det ikke gale syns jeg
Haha, åjaKjører gladelig hvor som helst I Frankrike men IKKE I Paris. Med mindre jeg allerede kjører en bulket bil![]()
blir 13Hehe det får nok fintblir dere mange ?
![]()
Merkelig det der altså!Hehe jeg får den heller ikke lik mor sin![]()
de er fryktelig utålmodige i traffikken ja...men der vi har vært har det vært gode oversiktige veierHehetja, litt bajaskjøring i mange sydenland syns jeg
de ligger jo på tuta hele tia
![]()
haha
Da var du jo bare 10 min bak meghihi du var jo så tidlig oppeJeg var igrunn ganske tidlig oppe selv da. våknet vel kvart over 7
Så gøyblir 13![]()
Da var du jo bare 10 min bak meg![]()
Veldig opp og ned der vi har vært. Ikke veldig trygt overalt iallfallde er fryktelig utålmodige i traffikken ja...men der vi har vært har det vært gode oversiktige veier![]()
ja da ville jeg laget det igjenPlukket blåbær i hagen i går. Er jo så vannvittig mye! har en diger bolle i kjøleskapet nå og da spiste vi masse etter middag i går og begge ungene har fått med i matpakka. hmm.. blåbærpai igjen eller??![]()
nei heheVeldig opp og ned der vi har vært. Ikke veldig trygt overalt iallfall![]()