Guttungen har en lignendeSånne er jo kuleDisse er sikkert bittesmå da, koster 37 kr
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Guttungen har en lignendeSånne er jo kuleDisse er sikkert bittesmå da, koster 37 kr
![]()
godt med matSånn. Da har jeg fått spist litt, sagt fra til jobben - hentet klær for mannen og er nå på vei hjem. Venter på togetsynes det er koselig med regn akkurat nå. Det passer
grei kalendergave det der![]()
Hehe jeg og, men jeg kjører bil daJoa, men må jo ut etterpå![]()
Skal se om jeg ikke får klart å få på plass hjemmekontorløsningen - hvis ikke så blir det snooze ^-^Så bra du fikk deg matSlappe av hjemme da eller jobbe hjemme?
Guttungen har en lignendeskal alltid tegnes lastebil, traktor eller gravemaskin
![]()
Veldig! Tror aldri en baguette med ost og skinke har vært så Velkommen førgodt med mat?
Ja de er gøye de derjupp. vi har en sånn stor en ett eller annet sted da![]()
hehe nei. vil jeg troVeldig! Tror aldri en baguette med ost og skinke har vært så Velkommen før![]()
Neida - det går så bra så! Dessuten er det greit å få det unnalyst å avbestille legetimen merker jeg![]()
Ja veldigde er jo kule! Kjøpte stor da jeg var i barcelona av alle steder![]()
Er fremdeles sulten, men det får vente til jeg kommer hjemhehe nei. vil jeg tro![]()
Haha, DA skjønner jeg du ikke vil ha regndet gjør IKKE jeg![]()
Det må du ikke. Også må du ikke si at alt er fint og flott hvis det ikke her detlyst å avbestille legetimen merker jeg![]()
Åååh ^-^ alltid gøy på IkeaPå torsdag skal jeg på IKEAda skal jeg handle kommode til lille i magen slik at jeg kan begynne å vaske litt tøy
og en del andre ting og tang vi trenger. Hoper seg opp når man er der så sjelden
![]()
Er vel tlf til sjefen jeg gruer meg mest til...Neida - det går så bra så! Dessuten er det greit å få det unna
JaEr fremdeles sulten, men det får vente til jeg kommer hjem![]()