Skravletråd

Telefonen min klikker :(
Så jeg forsvinner litt til den har fikset seg eller jeg får tak i ny..
Søren heller!!
Skrur seg av hele tiden:o :o ikke ok

Telefonen min klikker :(
Så jeg forsvinner litt til den har fikset seg eller jeg får tak i ny..
Søren heller!!
Skrur seg av hele tiden:o :o ikke ok
Urk - så kjedelig :/

Hadde samme problem en stund, løste seg med en oppdatering heldigvis

Åååh ^-^ alltid gøy på Ikea :)

Har egentlig handlet det vi skal der, men elsker å dra innom når vi er I nærheten ^-^

Dere har listen klar?
Ja det er det:D skulle vært nærmere. Så kunne jeg og "stikke innom" når jeg er i nærheten:P litt teit å reise på storhandel på IKEA når man er to mnd fra termin men:P var der da jeg var høygravid sist og mannen nyoperert hofteprotese. Kjempelurt!:D haha.
Lista er ganske klar:) reiser med nesten høygravid svigerinne og mammaen min:P

Ja det er det:D skulle vært nærmere. Så kunne jeg og "stikke innom" når jeg er i nærheten:P litt teit å reise på storhandel på IKEA når man er to mnd fra termin men:P var der da jeg var høygravid sist og mannen nyoperert hofteprotese. Kjempelurt!:D haha.
Lista er ganske klar:) reiser med nesten høygravid svigerinne og mammaen min:P
Er jo koselig det da ^-^ var der sist tirsdag - utrolig mange pregs der, så dere er neppe alene ;)

Her er det 45 min unna. Nok til at man ikke drar for ofte, men ikke så langt unna at vi ikke unner oss en tur hvis vi først skal inn mot Oslo ^-^

Jaaa..men nei off...haha...
hadde det ikke vært for mannen hadde jeg nok droppa legetimen hehe.
Det går bra:) godt du har mannen da:D hehe. Må tenke på deg selv først. Ikke greit å være helt utslitt før fødsel. Og kanskje det i tillegg gjør at du setter igang fødsel? Jeg har en teori på at det gjorde det på meg sist. Stress og for mye å gjøre altså.

På torsdag skal jeg på IKEA:D da skal jeg handle kommode til lille i magen slik at jeg kan begynne å vaske litt tøy:) og en del andre ting og tang vi trenger. Hoper seg opp når man er der så sjelden:p

gøy da! vi må også en tur, skal kjøpe madrass til sprinkelseng :)

Det går bra:) godt du har mannen da:D hehe. Må tenke på deg selv først. Ikke greit å være helt utslitt før fødsel. Og kanskje det i tillegg gjør at du setter igang fødsel? Jeg har en teori på at det gjorde det på meg sist. Stress og for mye å gjøre altså.
Jada vet. men ja:P
Er det du nevner her som jm sa. Så må bare innse fakta...men vet ikke om det er 100% sm.

Er jo koselig det da ^-^ var der sist tirsdag - utrolig mange pregs der, så dere er neppe alene ;)

Her er det 45 min unna. Nok til at man ikke drar for ofte, men ikke så langt unna at vi ikke unner oss en tur hvis vi først skal inn mot Oslo ^-^
Hehe ja det kan jeg tenke meg:P har sett noen barseltreff der før faktisk. Og torsdag er vel ikke verste dagen ift hvor mange som er der? Må vel være lørdag?
Vi har ca 2t kanskje litt mer:( hadde nok reist oftere om det var nærmere:D

Back
Topp