Det må du ikke. Også må du ikke si at alt er fint og flott hvis det ikke her detingen vits å slite seg ut på jobb iallfall.
Nei jeg vet...men off...gruer meg sånn til å snakke med sjefen
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det må du ikke. Også må du ikke si at alt er fint og flott hvis det ikke her detingen vits å slite seg ut på jobb iallfall.
Ser den - men det ordner seg stort sett. Og når det er over så kan du slappe helt avEr vel tlf til sjefen jeg gruer meg mest til...
Urk - så kjedelig :/Telefonen min klikker![]()
Så jeg forsvinner litt til den har fikset seg eller jeg får tak i ny..
Søren heller!!
Skrur seg av hele tiden![]()
ikke ok
Ja det er detÅååh ^-^ alltid gøy på Ikea![]()
Har egentlig handlet det vi skal der, men elsker å dra innom når vi er I nærheten ^-^
Dere har listen klar?
Kan jeg? hehe. da kjenner du ikke megSer den - men det ordner seg stort sett. Og når det er over så kan du slappe helt av![]()
Det skal du ikke trenge. Hvis ikke hun skjønner så er hun sprøNei jeg vet...men off...gruer meg sånn til å snakke med sjefen
Åå det er så irriterendeTelefonen min klikker![]()
Så jeg forsvinner litt til den har fikset seg eller jeg får tak i ny..
Søren heller!!
Skrur seg av hele tiden![]()
ikke ok
Det skal du ikke trenge. Hvis ikke hun skjønner så er hun sprødu har vært flink som har holdt så lenge
![]()
Mmmmh, diggGuttungen skal kysse og har tryne full i makrell i tomat heeerlig![]()
Er jo koselig det da ^-^ var der sist tirsdag - utrolig mange pregs der, så dere er neppe aleneJa det er detskulle vært nærmere. Så kunne jeg og "stikke innom" når jeg er i nærheten
litt teit å reise på storhandel på IKEA når man er to mnd fra termin men
var der da jeg var høygravid sist og mannen nyoperert hofteprotese. Kjempelurt!
haha.
Lista er ganske klarreiser med nesten høygravid svigerinne og mammaen min
![]()
Hehe, elsker når han er i kosehumør...men med ansiktet full av det...offMmmmh, digghaha
Det går braJaaa..men nei off...haha...
hadde det ikke vært for mannen hadde jeg nok droppa legetimen hehe.
På torsdag skal jeg på IKEAda skal jeg handle kommode til lille i magen slik at jeg kan begynne å vaske litt tøy
og en del andre ting og tang vi trenger. Hoper seg opp når man er der så sjelden
![]()
Høres merkelig kjent ut ^-^Kan jeg? hehe. da kjenner du ikke meghehe
Jada vet. men jaDet går bragodt du har mannen da
hehe. Må tenke på deg selv først. Ikke greit å være helt utslitt før fødsel. Og kanskje det i tillegg gjør at du setter igang fødsel? Jeg har en teori på at det gjorde det på meg sist. Stress og for mye å gjøre altså.
Haha, DA skjønner jeg du ikke vil ha regnpå med regndress
![]()
Hehe ja det kan jeg tenke megEr jo koselig det da ^-^ var der sist tirsdag - utrolig mange pregs der, så dere er neppe alene
Her er det 45 min unna. Nok til at man ikke drar for ofte, men ikke så langt unna at vi ikke unner oss en tur hvis vi først skal inn mot Oslo ^-^