Det skal viTror nok lørdager og fredag etter jobb er verst ja ^-^
Dere får kose dere I alle fall![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det skal viTror nok lørdager og fredag etter jobb er verst ja ^-^
Dere får kose dere I alle fall![]()
Hehe ikke rart det nåjeg finner den, men sliter med å få den på, haha![]()
Ja, jeg vil gjerne gå så lenge som mulig, men helst ikke over termindet hadde vært i tidligste laget ja...
Hehe - nei, funker nok ikke så mange andre steder.. men akkurat her funker detfor da vet han at jeg holder meg til det.![]()
Haha den kan ikke min komme med for her er jeg kokken![]()
Urk - høres kjedelig ut ja :/ hvilken mobil er det?Bah men den klikka å så fikk den oppdatert seg etter på :/ likevel så styrer den![]()
Tar bilder å i tide å utide![]()
Ja, jeg vil gjerne gå så lenge som mulig, men helst ikke over termin![]()
Hehe - nei, funker nok ikke så mange andre steder.. men akkurat her funker detham lager ektremt god mat og (og når man I tillegg er matvrak...
)
Han ville ikke si noe I morges - bare at han skulle lage noe godt mtp testen I morges. Håper veldig på lasagne ^-^hva skal han lage i dag?![]()
Han ville ikke si noe I morges - bare at han skulle lage noe godt mtp testen I morges. Håper veldig på lasagne ^-^
Ja ^-^Får håpe på det da![]()
Ja ^-^
Men igjen - når man først får alt servert, så skal det mye til for å ikke være fornøyd![]()
Er ikke så mye at jeg ikke er glad I å lage mat - er vel mer at jeg trenger oppskrifter å følge, i motsetning til han som bare vet hva som fungerer sammen og kan følge sånne ca-oppskrifter man får fra foreldre eller bestemødre (typ en dæsj sånn, og så rører du til det blir sånn passe ...)heheer du ikke glad i å lage mat?
Vet dere hva som kommer eller er det overraskelse?Her kommer det matkasse i dag![]()