Skravletråd

Hva er det beste han lager:)?
Etter min mening? Lasagnen, når han i tillegg lager platene - det bare smelter i munnen..

Ellers lagde han en lasagnepizza en gang som funket fantastisk ^-^
Men nå blir det litt ensporet fra min side, veldig mye annet han lager som er yums

Synes ellers han steker kylling til perfeksjon, aldri tørr - vårruller (ferske og friterte) og fleste kjøttretter blir gode og. Han er ellers flink til å lure I meg grønnsaker :P

Etter min mening? Lasagnen, når han i tillegg lager platene - det bare smelter i munnen..

Men nå blir det litt ensporet fra min side, veldig mye annet han lager som er yums

Synes ellers han steker kylling til perfeksjon, aldri tørr - vårruller (ferske og friterte) og fleste kjøttretter blir gode og. Han er ellers flink til å lure I meg grønnsaker :P

** må ellers legge til Focaccia og brød - når det er helt ferskt er det uslåelig :)

Synes ellers han steker kylling til perfeksjon, aldri tørr - vårruller (ferske og friterte) og fleste kjøttretter blir gode og. Han er ellers flink til å lure I meg grønnsaker :p
Åhh kan jeg komme på middagsbesøk?:D

Da har det vært oppdatering!

Vedlegg

• 1442224832117.jpg
    1442224832117.jpg
    57,3 KB · Visninger: 3
  • 1442224841944.jpg
    1442224841944.jpg
    56,2 KB · Visninger: 3
  • 1442224849975.jpg
    1442224849975.jpg
    56 KB · Visninger: 2
  • 1442224857614.jpg
    1442224857614.jpg
    58,2 KB · Visninger: 2
Er ikke så mye at jeg ikke er glad I å lage mat - er vel mer at jeg trenger oppskrifter å følge, i motsetning til han som bare vet hva som fungerer sammen og kan følge sånne ca-oppskrifter man får fra foreldre eller bestemødre (typ en dæsj sånn, og så rører du til det blir sånn passe ...)

Men pasta er jeg god på ^-^ både lage og spise :p

hehe :) følger vel stort sett oppskrifter jeg også, men koser meg med å lage mat :)

hehe :) følger vel stort sett oppskrifter jeg også, men koser meg med å lage mat :)
Misforstå meg rett, trives veldig godt på kjøkkenet altså - men holder lenge for min del å ha spesifikke oppgaver; gjør stort sett det en prep-chef skal: skreller, skyller, kutter ^-^ styrer med bu-oppgaver og sauser, så setter han det sammen ^-^

Misforstå meg rett, trives veldig godt på kjøkkenet altså - men holder lenge for min del å ha spesifikke oppgaver; gjør stort sett det en prep-chef skal: skreller, skyller, kutter ^-^ styrer med bu-oppgaver og sauser, så setter han det sammen ^-^

hehe ja kunne vært greit med privat kokk :) har han noen utdannelse innen matlaging? Jeg har gått grunnkurs hotell og næring og vk1 kokk, men tok påbygging etter det :) syns det er gøy å lage mat, men er vel helt "vanlig" flink hehe :)

Back
Topp