nei det kan ikke være noe særlig. med guttungen var det 5 dager førJa, jeg vil gjerne gå så lenge som mulig, men helst ikke over termin![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
nei det kan ikke være noe særlig. med guttungen var det 5 dager førJa, jeg vil gjerne gå så lenge som mulig, men helst ikke over termin![]()
Hva er det beste han lagerHehe - nei, funker nok ikke så mange andre steder.. men akkurat her funker detham lager ektremt god mat og (og når man I tillegg er matvrak...
)
Etter min mening? Lasagnen, når han i tillegg lager platene - det bare smelter i munnen..Hva er det beste han lager?
Etter min mening? Lasagnen, når han i tillegg lager platene - det bare smelter i munnen..
Ellers lagde han en lasagnepizza en gang som funket fantastisk ^-^
Men nå blir det litt ensporet fra min side, veldig mye annet han lager som er yums
Synes ellers han steker kylling til perfeksjon, aldri tørr - vårruller (ferske og friterte) og fleste kjøttretter blir gode og. Han er ellers flink til å lure I meg grønnsaker![]()
Åhh kan jeg komme på middagsbesøk?Etter min mening? Lasagnen, når han i tillegg lager platene - det bare smelter i munnen..
Ellers lagde han en lasagnepizza en gang som funket fantastisk ^-^
Men nå blir det litt ensporet fra min side, veldig mye annet han lager som er yums
Synes ellers han steker kylling til perfeksjon, aldri tørr - vårruller (ferske og friterte) og fleste kjøttretter blir gode og. Han er ellers flink til å lure I meg grønnsaker![]()
** må ellers legge til Focaccia og brød - når det er helt ferskt er det uslåelig![]()
Husker ikke hva den heter men er en av IKEA sengene. Broren har sammehehehvordan seng har dere?
Ja det høres ganske greit ut39+0 hadde vel vært greit![]()
Min kom nesten en mnd før, så for å gjøre det litt enklere kan denne gjerne holde seg inne bittelitt tilnei det kan ikke være noe særlig. med guttungen var det 5 dager før
Er ikke så mye at jeg ikke er glad I å lage mat - er vel mer at jeg trenger oppskrifter å følge, i motsetning til han som bare vet hva som fungerer sammen og kan følge sånne ca-oppskrifter man får fra foreldre eller bestemødre (typ en dæsj sånn, og så rører du til det blir sånn passe ...)
Men pasta er jeg god på ^-^ både lage og spise![]()
Vet dere hva som kommer eller er det overraskelse?
** må ellers legge til Focaccia og brød - når det er helt ferskt er det uslåelig![]()
Høres ganske koselig ut - har snakket om å prøve det etter at krapylet kommer ^-^får meny en ukes tid før og da kan man bytte om man vil, har ikke hatt behov for det da![]()
Husker ikke hva den heter men er en av IKEA sengene. Broren har samme![]()
Misforstå meg rett, trives veldig godt på kjøkkenet altså - men holder lenge for min del å ha spesifikke oppgaver; gjør stort sett det en prep-chef skal: skreller, skyller, kutter ^-^ styrer med bu-oppgaver og sauser, så setter han det sammen ^-^hehefølger vel stort sett oppskrifter jeg også, men koser meg med å lage mat
![]()
Jaaaaa ^-^ lagde sandwicher med Focaccia og bacon + tilbehør... yumsåhh focaccia er fantastisk![]()
Misforstå meg rett, trives veldig godt på kjøkkenet altså - men holder lenge for min del å ha spesifikke oppgaver; gjør stort sett det en prep-chef skal: skreller, skyller, kutter ^-^ styrer med bu-oppgaver og sauser, så setter han det sammen ^-^
Jaaaaa ^-^ lagde sandwicher med Focaccia og bacon + tilbehør... yums![]()