Skravletråd

Var vi 3.
Bursdagsgaven min fra mannen:)
Han kunne vel tenkt seg romantisk tur alene, hehe...men han vet jeg ikke hadde reist en plass uten guttungen:P

Vi hadde leiebil fra flyplassen:) Mannen kjører over hele verden han.

Kjørte når vi var i NY og han:P
Så koselig:) nei er ikke så lett å reise fra de små. Vi var på firmatur til alpene med jobben til mannen da guttungen var 8-9mnd. Var ikke veldig gøy å reise, men vi kosa oss nok med hver vår ting:)
Mannen også kjører hvor som helst:o aldri om jeg gjør:p

Så koselig:) nei er ikke så lett å reise fra de små. Vi var på firmatur til alpene med jobben til mannen da guttungen var 8-9mnd. Var ikke veldig gøy å reise, men vi kosa oss nok med hver vår ting:)
Mannen også kjører hvor som helst:eek: aldri om jeg gjør:p
Ja her har jeg grense på en overnatting fra han:P

Nei, ikke jeg heller. Han sa jeg skulle få matchende lommebok til vesken jeg kjøpte om jeg kjørte i sentrum av Paris. ikke faen:P
.

Ja her har jeg grense på en overnatting fra han:P

Nei, ikke jeg heller. Han sa jeg skulle få matchende lommebok til vesken jeg kjøpte om jeg kjørte i sentrum av Paris. ikke faen:P
.
En kjenner sine egne grenser:)
Hehe, mulig jeg hadde gitt det et forsøk da om han lokka meg med noe:D haha

Hehe ja har lyst på den lommeboken..men får heller bli en annen gang. :P Kjørt i Spania en del ...typ Sydenland, men der er det ikke gale syns jeg

Hehe ja har lyst på den lommeboken..men får heller bli en annen gang. :P Kjørt i Spania en del ...typ Sydenland, men der er det ikke gale syns jeg
Kjører gladelig hvor som helst I Frankrike men IKKE I Paris. Med mindre jeg allerede kjører en bulket bil :P

Ser ut som det kanskje har slutta å regne her? Håper det for storebror skal være på tur fra 10-14 eller 15 i dag med SFO! De skal på leirplassen som ligger litt ovenfor skolen (skolen grenser til en skog) Lavvo, gapahuk, hinderløype, spikking, bål osv. Håper de får en fin dag!
Åh det høres jo kjempe gøy ut da :D

Back
Topp