Skravletråd

heihei:):)
hva skal du spise:D?

her er det planleggningsdag i barnehagen:)
Ble veldig enkelt, brødskive med ripsgele, var veldig godt:D nå skal jeg finne meg en kopp te og tenne litt lys tenker jeg:D
Aah, her var det planleggingsdag på torsdagen forje uke:) typisk, den ene dagen jeg følte meg helt rævva:P
Hvordan var turen?:D

Weee :) bare en halvtime igjen ^-^

Kom I snakk med en annen som ventet - uke 20 og skal straks på oul ^-^

Morsomt å tenke på - virker så lenge siden.

Weee :) bare en halvtime igjen ^-^

Kom I snakk med en annen som ventet - uke 20 og skal straks på oul ^-^

Morsomt å tenke på - virker så lenge siden.

snart ferdig da, har det gått greit?

hihi ja det virker lenge siden :) jeg har 50 dager til termin i dag :)

Ser ut som det kanskje har slutta å regne her? Håper det for storebror skal være på tur fra 10-14 eller 15 i dag med SFO! De skal på leirplassen som ligger litt ovenfor skolen (skolen grenser til en skog) Lavvo, gapahuk, hinderløype, spikking, bål osv. Håper de får en fin dag!

snart ferdig da, har det gått greit?

hihi ja det virker lenge siden :) jeg har 50 dager til termin i dag :)
Forhåpentligvis snart ferdig ja - damen sa det kanskje kunne gå opptil to og en halv time totalt. Bare satser på at jeg slipper ut etter to ^-^

Har igjen 55 ^-^ Rart å tenke på at vi snart sitter her med små plutter snart :)

Har så lyst å handle, men får ikke penger før på mandag! Det er jo lenge til :o

Forhåpentligvis snart ferdig ja - damen sa det kanskje kunne gå opptil to og en halv time totalt. Bare satser på at jeg slipper ut etter to ^-^

Har igjen 55 ^-^ Rart å tenke på at vi snart sitter her med små plutter snart :)

slipper ut.. hehe.. :) håper det :)

hehe din ble nok god den og :) stekesky, kraft og buljong setter jo mer smak :)
Ja jeg brukte jo kraften fra der kjøttkakene hadde trekt, også hadde jeg oppi litt diverse krydder:) men blir neimen ikke samme uansett:P neste gang skal jeg ha mer krydder i kjøttkakene også.

i morgen skal studielån betales. veldig morsomt :P

Ja jeg brukte jo kraften fra der kjøttkakene hadde trekt, også hadde jeg oppi litt diverse krydder:) men blir neimen ikke samme uansett:p neste gang skal jeg ha mer krydder i kjøttkakene også.

fikk lyst på hjemmelagede medisterkaker jeg nå :P er visst litt i julestemning for tiden hehe

Ble veldig enkelt, brødskive med ripsgele, var veldig godt:D nå skal jeg finne meg en kopp te og tenne litt lys tenker jeg:D
Aah, her var det planleggingsdag på torsdagen forje uke:) typisk, den ene dagen jeg følte meg helt rævva:p
Hvordan var turen?:D

Ripsgele er jo deilig da:)
Her ble det brødskiver med gulost på både meg og guttungen:P Var helt greit. har jo hatt overdådig hotellfrokost nå i flere dager så:P

hehe,ja er det ikke typisk.
Her leker han med nye leker så han storkoser seg. jeg prøver rydde litt, men ikke helt gira på det merker jeg;)

Turen var fantastisk:):):)
Var i disneyland en hel dag + 4t dagen etter:)
Var i champs elysee, esklusiv handlegate.
Var på på 4temps, veldig stort kjøpesenter.
Fått handlet drøssevis med gaver og masse fint til oss selv:)
Ble kjent med en tysk ungt par, kjempe kjekke. de har allerede invitert oss på besøk:P
Så var det flott badeanlegg på hotellet. egen stor lekepark utenfor.
spa osv osv.

Back
Topp