Ble veldig enkelt, brødskive med ripsgele, var veldig godtheihei![]()
hva skal du spise?
her er det planleggningsdag i barnehagen![]()
Aah, her var det planleggingsdag på torsdagen forje uke
Hvordan var turen?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ble veldig enkelt, brødskive med ripsgele, var veldig godtheihei![]()
hva skal du spise?
her er det planleggningsdag i barnehagen![]()
Ja også måtte jeg lage kjøttfarsen to gangerfikk hjelp til andre ting av svigerinna mi da
hehe
Svigermor lager SÅ deilig brun saus, og jeg bare skjønner ikke hvordanhehe. Har spurt, men det blir aldri likt når jeg prøver
![]()
Weeebare en halvtime igjen ^-^
Kom I snakk med en annen som ventet - uke 20 og skal straks på oul ^-^
Morsomt å tenke på - virker så lenge siden.
Forhåpentligvis snart ferdig ja - damen sa det kanskje kunne gå opptil to og en halv time totalt. Bare satser på at jeg slipper ut etter to ^-^snart ferdig da, har det gått greit?
hihi ja det virker lenge sidenjeg har 50 dager til termin i dag
![]()
Forhåpentligvis snart ferdig ja - damen sa det kanskje kunne gå opptil to og en halv time totalt. Bare satser på at jeg slipper ut etter to ^-^
Har igjen 55 ^-^ Rart å tenke på at vi snart sitter her med små plutter snart![]()
Ja jeg brukte jo kraften fra der kjøttkakene hadde trekt, også hadde jeg oppi litt diverse krydderhehe din ble nok god den ogstekesky, kraft og buljong setter jo mer smak
![]()
Er bra sulten nå ^-^ så ja, slipper ut føles mest riktigslipper ut.. hehe..håper det
![]()
Kommer forhåpentligvis på fredag her. Har 152 kr på konto frem til da ^-^ hahHar så lyst å handle, men får ikke penger før på mandag! Det er jo lenge til![]()
Ja jeg brukte jo kraften fra der kjøttkakene hadde trekt, også hadde jeg oppi litt diverse kryddermen blir neimen ikke samme uansett
neste gang skal jeg ha mer krydder i kjøttkakene også.
Ble veldig enkelt, brødskive med ripsgele, var veldig godtnå skal jeg finne meg en kopp te og tenne litt lys tenker jeg
Aah, her var det planleggingsdag på torsdagen forje uketypisk, den ene dagen jeg følte meg helt rævva
Hvordan var turen?![]()
det så kos ut
Er bra sulten nå ^-^ så ja, slipper ut føles mest riktig![]()