Ååå det er godtfikk lyst på hjemmelagede medisterkaker jeg nåer visst litt i julestemning for tiden hehe
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ååå det er godtfikk lyst på hjemmelagede medisterkaker jeg nåer visst litt i julestemning for tiden hehe
her ble det skiver med ostrundstykker med ost![]()
Kommer forhåpentligvis på fredag her. Har 152 kr på konto frem til da ^-^ hah
Planen var egentlig å spise på jobb.. men føler meg en fin blanding av svimmel eller trøtt - usikker hvordan det blir å stå/gå så får vurdere å dra hjem. Da plukker jeg opp noe på veien ^-^Skjønner denhar du med deg mat eller blir det ut å handle noe?
Ååå det er godti fjor laget jeg av tre kilo medisterdeig
tok laaang tid, men da hadde vi lenge! Spiser det senere på året og vi da
men tomt nå så gleder meg til å lage mer nærmere jul
![]()
Godt med noe litt vanlig igjen daRipsgele er jo deilig da![]()
Her ble det brødskiver med gulost på både meg og guttungenVar helt greit. har jo hatt overdådig hotellfrokost nå i flere dager så
hehe,ja er det ikke typisk.
Her leker han med nye leker så han storkoser seg. jeg prøver rydde litt, men ikke helt gira på det merker jeg![]()
Turen var fantastisk![]()
Var i disneyland en hel dag + 4t dagen etter![]()
Var i champs elysee, esklusiv handlegate.
Var på på 4temps, veldig stort kjøpesenter.
Fått handlet drøssevis med gaver og masse fint til oss selv![]()
Ble kjent med en tysk ungt par, kjempe kjekke. de har allerede invitert oss på besøk![]()
Så var det flott badeanlegg på hotellet. egen stor lekepark utenfor.
spa osv osv.
Planen var egentlig å spise på jobb.. men føler meg en fin blanding av svimmel eller trøtt - usikker hvordan det blir å stå/gå så får vurdere å dra hjem. Da plukker jeg opp noe på veien ^-^
Ja her brant det lys i hele går ogdet så kos ut![]()
jeg har fått shoppeforbud i 1 år hahahaHar så lyst å handle, men får ikke penger før på mandag! Det er jo lenge til![]()
Ja, sånn har mamma alltid laget de og tror jegDet er innmari godt! Liker de litt grove så har gjerne svinekjøttdeig i og![]()
Greit når sånt går automatisk ut ja - er heldigvis bare en uke til det kommer inn igjen dahehe jeg har penger, men studielånet går i morgen og jeg har fast trekk til felles konto med søsteren min i morgen (vi eier hytte sammen) så kan jo ikke bruke deog canal digital går veldig snart, det har jeg egentlig ikke penger til en gang
svindyrt, må vel låne litt av høyrente til pengene kommer inn.. bah.. fattiglus..
hehe...hehe![]()
ja hihi
Vet ikke - de sender til legen. Så enten så hører jeg fra legen - eller så får jeg bare anta at alt var ok?Det er ikke noe særlig nei![]()
Når får du resultatet? Husker jeg håpet å få med en gang, men de sendte det til jordmor så fikk ikke svar før neste gang jeg var der![]()
Godt med noe litt vanlig igjen dahehe. Sikkert deilig med fridag etter tur
Ååh, hørtes utrolig ålreit ut! Var det dere tre som reiste eller hadde dere reisefølge?
Er lov å drøye ryddingen litthehe.
Så koseligJa her brant det lys i hele går ogfor første gang siden vinteren
![]()