Brette klærMÅ vaske klær i dag, gjorde ikke det i går så
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Brette klærMÅ vaske klær i dag, gjorde ikke det i går så
hehe ja det kan man siHaha - høres ut som en fin tur til Paris da ja![]()
16500Oj daHehehe 13 000
nei må vel gjerne ikke det menDet må du ikke![]()
Så kjekt du titter innomTitter raskt innom for å ønske alle en god dag! Her blir det jordmortime idag og kanskje noe klesshoppingø. Trenger flere tights og en slags tynn innejakke.......nå må jeg stresse avgårde
ja hehe er jo detWohodet må ha vert deilig det
![]()
![]()
jada. og fikk unna en del gaver.Det var jo littble nok mye fint da
![]()
hehe skal fikse bilder jegNei jeg får komme meg avgårde
Husk Synnøve å ta bilder når du pakker utjeg vill se
![]()
hehe ja...en gjeng bildeglade jenterEnig, liker bilder![]()
hva ble detDa har jeg fått meg frokost i det minste![]()
off ikke snakk om klesvask. har så mye at jeg blir kvalmMÅ vaske klær i dag, gjorde ikke det i går så
Svigermor lager SÅ deilig brun saus, og jeg bare skjønner ikke hvordanHehe det er ikke jeg heller![]()
heiheiGod morgenjeg hoppet igjen jeg. Hehe. Guttungen er levert i bhg, jeg har satt på en ullvask og sitter klar med frokosten og tv2 sumo foran meg
magen skriiiiker etter mat. Ha en fin dag
![]()
Ja også måtte jeg lage kjøttfarsen to gangerHehe ble vel å rulle et par kjøttkaker da jamen koselig besøk
![]()
Kanskje jeg må i kjelleren å leiteHehedet får jo an
![]()
Ja kan bli litt sånn. Særlig i det været her, øs pøs regnja da blir det ofte til at jeg bare går og ser på klokka![]()
God morgenGod morgenjeg hoppet igjen jeg. Hehe. Guttungen er levert i bhg, jeg har satt på en ullvask og sitter klar med frokosten og tv2 sumo foran meg
magen skriiiiker etter mat. Ha en fin dag
![]()