Skravletråd

fikk lyst på hjemmelagede medisterkaker jeg nå :P er visst litt i julestemning for tiden hehe
Ååå det er godt:D i fjor laget jeg av tre kilo medisterdeig:P tok laaang tid, men da hadde vi lenge! Spiser det senere på året og vi da:) men tomt nå så gleder meg til å lage mer nærmere jul:)

Kommer forhåpentligvis på fredag her. Har 152 kr på konto frem til da ^-^ hah

hehe jeg har penger, men studielånet går i morgen og jeg har fast trekk til felles konto med søsteren min i morgen (vi eier hytte sammen) så kan jo ikke bruke de :) og canal digital går veldig snart, det har jeg egentlig ikke penger til en gang :o svindyrt, må vel låne litt av høyrente til pengene kommer inn.. bah.. fattiglus..

Skjønner den :P har du med deg mat eller blir det ut å handle noe?
Planen var egentlig å spise på jobb.. men føler meg en fin blanding av svimmel eller trøtt - usikker hvordan det blir å stå/gå så får vurdere å dra hjem. Da plukker jeg opp noe på veien ^-^

Ååå det er godt:D i fjor laget jeg av tre kilo medisterdeig:p tok laaang tid, men da hadde vi lenge! Spiser det senere på året og vi da:) men tomt nå så gleder meg til å lage mer nærmere jul:)

Det er innmari godt! Liker de litt grove så har gjerne svinekjøttdeig i og :D

Ripsgele er jo deilig da:)
Her ble det brødskiver med gulost på både meg og guttungen:P Var helt greit. har jo hatt overdådig hotellfrokost nå i flere dager så:P

hehe,ja er det ikke typisk.
Her leker han med nye leker så han storkoser seg. jeg prøver rydde litt, men ikke helt gira på det merker jeg;)

Turen var fantastisk:):):)
Var i disneyland en hel dag + 4t dagen etter:)
Var i champs elysee, esklusiv handlegate.
Var på på 4temps, veldig stort kjøpesenter.
Fått handlet drøssevis med gaver og masse fint til oss selv:)
Ble kjent med en tysk ungt par, kjempe kjekke. de har allerede invitert oss på besøk:P
Så var det flott badeanlegg på hotellet. egen stor lekepark utenfor.
spa osv osv.
Godt med noe litt vanlig igjen da:P hehe. Sikkert deilig med fridag etter tur:)
Ååh, hørtes utrolig ålreit ut! Var det dere tre som reiste eller hadde dere reisefølge?:)
Er lov å drøye ryddingen litt:D hehe.

Planen var egentlig å spise på jobb.. men føler meg en fin blanding av svimmel eller trøtt - usikker hvordan det blir å stå/gå så får vurdere å dra hjem. Da plukker jeg opp noe på veien ^-^

Det er ikke noe særlig nei :)
Når får du resultatet? Husker jeg håpet å få med en gang, men de sendte det til jordmor så fikk ikke svar før neste gang jeg var der :o

hehe jeg har penger, men studielånet går i morgen og jeg har fast trekk til felles konto med søsteren min i morgen (vi eier hytte sammen) så kan jo ikke bruke de :) og canal digital går veldig snart, det har jeg egentlig ikke penger til en gang :o svindyrt, må vel låne litt av høyrente til pengene kommer inn.. bah.. fattiglus..
Greit når sånt går automatisk ut ja - er heldigvis bare en uke til det kommer inn igjen da

Det er ikke noe særlig nei :)
Når får du resultatet? Husker jeg håpet å få med en gang, men de sendte det til jordmor så fikk ikke svar før neste gang jeg var der :o
Vet ikke - de sender til legen. Så enten så hører jeg fra legen - eller så får jeg bare anta at alt var ok?

Godt med noe litt vanlig igjen da:p hehe. Sikkert deilig med fridag etter tur:)
Ååh, hørtes utrolig ålreit ut! Var det dere tre som reiste eller hadde dere reisefølge?:)
Er lov å drøye ryddingen litt:D hehe.

Var vi 3.
Bursdagsgaven min fra mannen:)
Han kunne vel tenkt seg romantisk tur alene, hehe...men han vet jeg ikke hadde reist en plass uten guttungen:P

Vi hadde leiebil fra flyplassen:) Mannen kjører over hele verden han.

Kjørte når vi var i NY og han:P

Back
Topp