Skravletråd

Hørtes deilig ut.
Hva ellers har du gjort i dag?:)
Ble litt spill og så fikk mannen det for seg at vi skulle på fotballkamp - så heiv oss I bilen og kjørte. På vei hjem nå :)

Så får vi se om det blir film eller mer spill :P

Hva har dere gjort I dag da? :)
Det var opphold tidlig i dag. så vi startet dagen i parken i dag og. var der i 4t.
Så inn til sentrum, champs elysee. Han sov til å begynne med der, passet perfekt for da gikk vi i butikker for oss først;)
Vært på 4temps.
Bestilte bord på restauranten på hotellet.
Og har badet i innebassenget på hotellet

Det var opphold tidlig i dag. så vi startet dagen i parken i dag og. var der i 4t.
Så inn til sentrum, champs elysee. Han sov til å begynne med der, passet perfekt for da gikk vi i butikker for oss først;)
Vært på 4temps.
Bestilte bord på restauranten på hotellet.
Og har badet i innebassenget på hotellet
Så koselig da ^-^

Ja er greit å kunne gå litt uforstyrret I Champs Elysees - vet ikke om dere gikk helt ned? Kom akkurat på at de har en Disney Store der (ikke at det trengs når man har vært I parken, men :P)

Basseng høres ikke feil ut nei ^-^

Så koselig da ^-^

Ja er greit å kunne gå litt uforstyrret I Champs Elysees - vet ikke om dere gikk helt ned? Kom akkurat på at de har en Disney Store der (ikke at det trengs når man har vært I parken, men :p)

Basseng høres ikke feil ut nei ^-^

Jo, vi var der faktisk. hehe. Visste det ikke eller var tenkt. Men guttungen som la merke til den:pMen nei var ikke nødvendig...jeg var i grunn litt mett på disney( selvom jeg virkelig elsker disney;))
Guttungen likte gå i gatene der og vi har i tillegg med trille så;)

Klarte å kjøpe en kjole, et par sko og en veske til meg selv før han våknet;) Da var det fullt Oliver fokus igjen;)

Jo, vi var der faktisk. hehe. Visste det ikke eller var tenkt. Men guttungen som la merke til den:pMen nei var ikke nødvendig...jeg var i grunn litt mett på disney( selvom jeg virkelig elsker disney;))
Guttungen likte gå i gatene der og vi har i tillegg med trille så;)

Klarte å kjøpe en kjole, et par sko og en veske til meg selv før han våknet;) Da var det fullt Oliver fokus igjen;)
Så gøy ^-^

Er veldig koselig del av Paris da (dog dyr). Første 9 mnd jeg bodde I Paris var bare 10mkn å gå fra L'arc de Triomphe ^-^ Men var veldig greit å flytte, da 14kvm var i det minste laget.

hehe okei vi har sånn her, ikke så fancy men den funker :P

test+peugeot+307+sw+16.jpg
Den der er jo mye mere familie vennlig da :D ikke fancy den vi har nå heller :p. Hehe

ImageUploadedByBV Forum1442084603.261325.jpg

Men Gud så godt det er å ha litt plass :)

Back
Topp