Skravletråd

Så gøy ^-^

Er veldig koselig del av Paris da (dog dyr). Første 9 mnd jeg bodde I Paris var bare 10mkn å gå fra L'arc de Triomphe ^-^ Men var veldig greit å flytte, da 14kvm var i det minste laget.

Ja er mye esklusivt der ja.
Alt jeg kjøpte var på salg da, så det gikk an...selvom det ikke akkurat var h&m priser;) Misunner deg som har bodd der

Ja er mye esklusivt der ja.
Alt jeg kjøpte var på salg da, så det gikk an...selvom det ikke akkurat var h&m priser;) Misunner deg som har bodd der
Hehe ^-^ både ja og nei. Hender jeg savner det innimellom, men så kommer jeg på hvor mye styr det kan være og. Mye, MYE streik (alt fra metro til søppeltømmere), stressa parisere og merkelige folk på metroen - og savner det plutselig mye mindre når jeg tenker på alle de gangene jeg stått som sild I tønne I de metroene :P

Hehe ^-^ både ja og nei. Hender jeg savner det innimellom, men så kommer jeg på hvor mye styr det kan være og. Mye, MYE streik (alt fra metro til søppeltømmere), stressa parisere og merkelige folk på metroen - og savner det plutselig mye mindre når jeg tenker på alle de gangene jeg stått som sild I tønne I de metroene :p

Hehe joda..den biten har ikke jeg opplevd elr sett vettu...ser bare den vakre byen jeg;):)

Hehe joda..den biten har ikke jeg opplevd elr sett vettu...ser bare den vakre byen jeg;):)
Bedre å se den sånn - huske den romantiske delen av Paris ;)

Sånn sett finnes det ikke koseligere sted enn sånn i skiftet mai/juni - når det har rukket å bli grønt, og akkurat varmt nok ^-^

Bedre å se den sånn - huske den romantiske delen av Paris ;)

Sånn sett finnes det ikke koseligere sted enn sånn i skiftet mai/juni - når det har rukket å bli grønt, og akkurat varmt nok ^-^
Ja har vært her i mai før. minuset da var bare reisefølge:P haha

Må si at det var godt å finne sofan :) vi dro hjemme I fra I 11 tida, kom opp te seljord I 13 tida og satte oss I bilen for å kjøre hjem kl 19 :p var vel hjemme 21.
Kommer til å merke det I morra. Mini har vært stille frem til nå, først nå har ho gitt liv I fra seg. Men regner med at det er først nå jeg slapper av :)

Må si at det var godt å finne sofan :) vi dro hjemme I fra I 11 tida, kom opp te seljord I 13 tida og satte oss I bilen for å kjøre hjem kl 19 :p var vel hjemme 21.
Kommer til å merke det I morra. Mini har vært stille frem til nå, først nå har ho gitt liv I fra seg. Men regner med at det er først nå jeg slapper av :)
Høres ut som en fin tur :) hatt det gøy da?

Ja - var litt det som var tanken bak - ble litt mye tv/mobil (eller begge).

Men nå har mannen dradd meg med på kamp igjen - gikk fra regn og grått til sol! Hvorfor ikke :p
Ja tror det er lurt å finne på litt annet og legge bort mobilen litt.
Så gøy:D må utnytte finværet:) her har det vært opp og ned med regn i dag, men stort sett regn. Hvem spilte kamp?

Hehe ja liker å være to voksne om vi skal ha de med på noe sånt :P minste freser rundt og prøver å ommøblere hele skobutikken :P
Ja er man to er det enklere:D men han gubben min har jo ikke tid til å være med på slikt:p hehe. Toåringen min er overalt når jeg har han med på shopping alene:p

Hihi lov å være sliten da ja.

ikke kjent på mye liv her i dag heller før vi kom på hotellet igjen

Back
Topp