StemmerSå gøy den enedelig har kommet. sort maxi cosi?![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
StemmerSå gøy den enedelig har kommet. sort maxi cosi?![]()
Så gøy ^-^
Er veldig koselig del av Paris da (dog dyr). Første 9 mnd jeg bodde I Paris var bare 10mkn å gå fra L'arc de Triomphe ^-^ Men var veldig greit å flytte, da 14kvm var i det minste laget.
Det er gøy ja Har vært der selvDet er det. Gubben synes det er kjempe morro.
Godt han er bedre daHan har vært forkjøla/hostet siden sist helg. Og sta som han er så har han ikke vært hos legen...
å deilig å ha i hus daStemmer![]()
Har lest gjennom litt, å godt å høre at dere har hatt en flott dag I parisDet er gøy ja Har vært der selv
Har lest gjennom litt, å godt å høre at dere har hatt en flott dag I pariskos I park, og svidd bankkort
![]()
Hehe ^-^ både ja og nei. Hender jeg savner det innimellom, men så kommer jeg på hvor mye styr det kan være og. Mye, MYE streik (alt fra metro til søppeltømmere), stressa parisere og merkelige folk på metroen - og savner det plutselig mye mindre når jeg tenker på alle de gangene jeg stått som sild I tønne I de metroeneJa er mye esklusivt der ja.
Alt jeg kjøpte var på salg da, så det gikk an...selvom det ikke akkurat var h&m priserMisunner deg som har bodd der
Hehe ^-^ både ja og nei. Hender jeg savner det innimellom, men så kommer jeg på hvor mye styr det kan være og. Mye, MYE streik (alt fra metro til søppeltømmere), stressa parisere og merkelige folk på metroen - og savner det plutselig mye mindre når jeg tenker på alle de gangene jeg stått som sild I tønne I de metroene![]()
Bedre å se den sånn - huske den romantiske delen av ParisHehe joda..den biten har ikke jeg opplevd elr sett vettu...ser bare den vakre byen jeg![]()
Ja har vært her i mai før. minuset da var bare reisefølgeBedre å se den sånn - huske den romantiske delen av Paris
Sånn sett finnes det ikke koseligere sted enn sånn i skiftet mai/juni - når det har rukket å bli grønt, og akkurat varmt nok ^-^
Høres ut som en fin turMå si at det var godt å finne sofanvi dro hjemme I fra I 11 tida, kom opp te seljord I 13 tida og satte oss I bilen for å kjøre hjem kl 19
var vel hjemme 21.
Kommer til å merke det I morra. Mini har vært stille frem til nå, først nå har ho gitt liv I fra seg. Men regner med at det er først nå jeg slapper av![]()
Ja tror det er lurt å finne på litt annet og legge bort mobilen litt.Ja - var litt det som var tanken bak - ble litt mye tv/mobil (eller begge).
Men nå har mannen dradd meg med på kamp igjen - gikk fra regn og grått til sol! Hvorfor ikke![]()
Ja ikke santBra det gikk bra![]()
Ja er man to er det enklereHehe ja liker å være to voksne om vi skal ha de med på noe såntminste freser rundt og prøver å ommøblere hele skobutikken
![]()
Ikke santJeg hadde å den til minstaså viste jeg skulle ha den igjen ja
hehe
Må si at det var godt å finne sofanvi dro hjemme I fra I 11 tida, kom opp te seljord I 13 tida og satte oss I bilen for å kjøre hjem kl 19
var vel hjemme 21.
Kommer til å merke det I morra. Mini har vært stille frem til nå, først nå har ho gitt liv I fra seg. Men regner med at det er først nå jeg slapper av![]()
Gøy å gøy fru blom. Slitsom er vel heller ordet. Men det er jo en tradisjonHøres ut som en fin turhatt det gøy da?