Mye plommerSamboeren min har plukket opp alle plommene som hadde detti ned fra trærne og nå klipper han gresset. Morfar og storebror spiller fotball og lillegutt sover. Slapper av litt jeg![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Mye plommerSamboeren min har plukket opp alle plommene som hadde detti ned fra trærne og nå klipper han gresset. Morfar og storebror spiller fotball og lillegutt sover. Slapper av litt jeg![]()
oohh ikke lenge det!!7 uker igjen i dag![]()
nei syns jeg ikkeFikk plutselig lyst på pinata i dåpen. Er det fryktelig rart eller?? hehe
Seljord er det ikke der det er djyrskue ellr ka dt heter??Har regna i Seljord:/ har med regnjakke![]()
God morgenhar vært en treig start på dagen her. Sov vel til 11, pizzarester til frokost og så liiiiitt rydding.
Burde sikkert fortsatt, men ingen hadde lyst ^-^
Passer jo greit hvis det skal være julegave jaStilig, takkkanskje jeg skal gå for den
![]()
Hva har dere gjort I dag da?Nok en fantastisk dag i Paris!!![]()
Ble litt spill og så fikk mannen det for seg at vi skulle på fotballkamp - så heiv oss I bilen og kjørte. På vei hjem nåHørtes deilig ut.
Hva ellers har du gjort i dag?![]()
Det var opphold tidlig i dag. så vi startet dagen i parken i dag og. var der i 4t.Hva har dere gjort I dag da?![]()
Hvem har spilt?Ble litt spill og så fikk mannen det for seg at vi skulle på fotballkamp - så heiv oss I bilen og kjørte. På vei hjem nå
Så får vi se om det blir film eller mer spill![]()
Så koselig da ^-^Det var opphold tidlig i dag. så vi startet dagen i parken i dag og. var der i 4t.
Så inn til sentrum, champs elysee. Han sov til å begynne med der, passet perfekt for da gikk vi i butikker for oss først
Vært på 4temps.
Bestilte bord på restauranten på hotellet.
Og har badet i innebassenget på hotellet
Molde møtte Sandefjord - tenkte først å se den hjemme ifra. Men formen hans er blitt noe bedre og jeg var selv i grei form, så da dro viHvem har spilt?![]()
Så koselig da ^-^
Ja er greit å kunne gå litt uforstyrret I Champs Elysees - vet ikke om dere gikk helt ned? Kom akkurat på at de har en Disney Store der (ikke at det trengs når man har vært I parken, men)
Basseng høres ikke feil ut nei ^-^
Har han vært syk?Molde møtte Sandefjord - tenkte først å se den hjemme ifra. Men formen hans er blitt noe bedre og jeg var selv i grei form, så da dro vi
Så gøy ^-^Jo, vi var der faktisk. hehe. Visste det ikke eller var tenkt. Men guttungen som la merke til denMen nei var ikke nødvendig...jeg var i grunn litt mett på disney( selvom jeg virkelig elsker disney
)
Guttungen likte gå i gatene der og vi har i tillegg med trille så
Klarte å kjøpe en kjole, et par sko og en veske til meg selv før han våknetDa var det fullt Oliver fokus igjen
![]()
Det er det. Gubben synes det er kjempe morro.Seljord er det ikke der det er djyrskue ellr ka dt heter??![]()
Han har vært forkjøla/hostet siden sist helg. Og sta som han er så har han ikke vært hos legen...Har han vært syk?