Skravletråd

har ikke peil på bil :P skulle gjerne hatt en ny og fancy da :P men er egentlig veldig fornøyd med den vi har også :D har plass til mye og er aldri noe galt med den omtrent :)
Da ville jeg bare hatt den :D :D

Jeg var å fornøyd men er veldig godt med mere plass vi hadde en slik :

ImageUploadedByBV Forum1442080341.215132.jpg

Ikke så veldig familie vennlig :p

Notabene :) men det var ikke de nordiske da :) det var de europeiske :) men jeg sjønner ikke helt hva det går ut på :)

Det er i alle fall et togspill :) man skal kjøre tog rundt i landene.. men vet ikke så mye om det selv :)

WEB_Image%20-1615358895.Jpeg

Nå er det snart middag å så chips etterpå :D :D hehe å isbiter :p :D

Du da?

Jo å så er nattasbuksa på ;) å jeg er veldig sofa klar :D

potetgull, kindermaxi og cola m isbiter for øyeblikket :P har druer, stratos milky og diverse også hvis jeg har plass til mer senere :P haha

Jeg så på det i dag :) men forstår ikke helt. Er det ett spørrespill? Om landene ?
Det er i alle fall et togspill :) man skal kjøre tog rundt i landene.. men vet ikke så mye om det selv :)

WEB_Image%20-1615358895.Jpeg
Det er et brettspill ja. Man får tildelt oppdrag hvor man skal bygge ruter mellom byer, feks Oslo-Trondheim (du velger selv hvordan du vil bygge). For å bygge er man avhengig av å ha fargede kort som tilsvarer rutene man bygger - så for å komme seg fra Oslo til Trondheim så kan man velge å bygge opp mot Lillehammer - da trenger man to gule kort osv.

Man starter med 4 fargede kort, resten må trekkes inn. Så når det er din tur kan du velge mellom å bygge eller trekke inn kort :)

Nå kommer pappa straks. Vi har ikke fått vaska her ennå, jeg foretrekker besøk litt senere på dagen, får jo ikke gjort stort mens lillegutt er våken. Men pappa er ikke fin på det og ville hjem å se fotball etterpå haha!! Har rydda litt da :) mest for min egen del :p
Hehe. nei. pleier ikke styre på så fælt når det er helt de nærme som kommer selv. Liker å ha det rent altså, men må ikke skinne:P

Ikke så varmt her i dag, 12-13 grader. La lillegutt i ullgenser og tynn lue :eek: var kanskje litt voldsomt men han er litt forkjøla og må jo ikke fryse :D

Var han spesielt varmt når han våknet da? Kommer jo an på temp. på rommet og:)

Back
Topp