Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Notabenemen det var ikke de nordiske da
det var de europeiske
men jeg sjønner ikke helt hva det går ut på
![]()
Nå er det snart middag å så chips etterpåSkjønner det ble slitsomt ja
Godt med kveld nåhar du noe godt å kose deg med?
Har søren ikke hatt tidMå ikke glemme å spise da![]()
Hehe samme som jeg vetDet er i alle fall et togspillman skal kjøre tog rundt i landene.. men vet ikke så mye om det selv
![]()
Da ville jeg bare hatt den![]()
Jeg var å fornøyd men er veldig godt med mere plass vi hadde en slik :
Vis vedlegget 135648
Ikke så veldig familie vennlig![]()
Hehe samme som jeg vetmen må nok teste det ut
![]()
Nå er det snart middag å så chips etterpå![]()
hehe å isbiter
![]()
Du da?
Jo å så er nattasbuksa påå jeg er veldig sofa klar
![]()
Har søren ikke hatt tiddet har jammen gått i ett sett
![]()
Jeg så på det i dagmen forstår ikke helt. Er det ett spørrespill? Om landene ?
Det er et brettspill ja. Man får tildelt oppdrag hvor man skal bygge ruter mellom byer, feks Oslo-Trondheim (du velger selv hvordan du vil bygge). For å bygge er man avhengig av å ha fargede kort som tilsvarer rutene man bygger - så for å komme seg fra Oslo til Trondheim så kan man velge å bygge opp mot Lillehammer - da trenger man to gule kort osv.Det er i alle fall et togspillman skal kjøre tog rundt i landene.. men vet ikke så mye om det selv
![]()
Det er den som er Nordic jaDet går kanskje an å spille på lag om man er flere? Er det denne eller er det en spesiell juleutgave eller noe hehe![]()
![]()
Det er den som er Nordic jasant at den har litt julestemning på seg ^-^
Skulle beholde det selv ja. tok frem sitt eget kamera....Atte hva? Ikke ta bilde for dere men å beholde selv? Hadde jeg aldri godtatt
![]()
Så gøy den enedelig har kommet. sort maxi cosi?Nå er vi på vei for å hente bilstolen![]()
så gøy
![]()
Hehe. nei. pleier ikke styre på så fælt når det er helt de nærme som kommer selv. Liker å ha det rent altså, men må ikke skinneNå kommer pappa straks. Vi har ikke fått vaska her ennå, jeg foretrekker besøk litt senere på dagen, får jo ikke gjort stort mens lillegutt er våken. Men pappa er ikke fin på det og ville hjem å se fotball etterpå haha!! Har rydda litt damest for min egen del
![]()
Ikke så varmt her i dag, 12-13 grader. La lillegutt i ullgenser og tynn luevar kanskje litt voldsomt men han er litt forkjøla og må jo ikke fryse
![]()
Hva ble detEnnå ikke bestemt middag hehe.. Begynner bare å tenke på kake![]()