Det er hvertfall helt santja ikke sant! særlig nå med stor mage eller liten baby! ikke alltid det frister å gå på shopping
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det er hvertfall helt santja ikke sant! særlig nå med stor mage eller liten baby! ikke alltid det frister å gå på shopping
Hehehe det vill jeg ha hvertfallSist da jeg akkurat hadde født spurte jordmor om hun skulle hente mat til meg og kom tilbake med skiver med salami, da var jeg så lykkelig haha! hadde hatt lyst på det hele svangerskapet men ikke turt å spise det.. kanskje jeg får det denne gangen også(sånn apropo spekeskinke og lign )
Ja ikke santher har vi jo ikke begynt med slikt enda siden guttungen bare er to år. Men en lur ide til senere
![]()
Haha jadet blir ikke aktuelt her hvertfall
har vert ett dyrt nok år
![]()
Hehehe det vill jeg ha hvertfall![]()
![]()
Ja hadde vært fint om jeg og kunne spise liksomhehe. Er faktisk ikke såå glad i spekemat som alle andre, så gjør meg ikke noe at andre spiser det iallfall
![]()
Har ikke laget førhehe
Men den er med kylling filet delt i biter, poterer i skiver, fetaost , fløte p creme f, å paprika og løk![]()
På vei tilbake til start. Virker litt peongløst å reise inn til jobb for å kun være der to timer, men fikk i alle fall tatt unna et par ting med frist og håpe på at snille kollegaer kan hjelpe med resten..
Igjen lest meg igjennom 146posteraktiv morgen?
Heheførste jeg spiste var faktisk brødskive med syltetøy
hadde ingen matlyst, men hadde jo spydd alt jeg hadde siste døgnet, så måtte presse ned noe
også var det en annen som tok oppmerksomheten min<3<3
Litt usikker - ble sendt videre for kontroll fordi legen mente symfysemålet var større enn normalen.hehe ja littnoe spesielt de skal undersøke på UL?
Det må jeg og - når jeg kommer hjemFått på en maskin med klær og gitt![]()
Litt usikker - ble sendt videre for kontroll fordi legen mente symfysemålet var større enn normalen.
Så vil anta ny måling og sjekk av hvor stort krapylet mitt er?
Men igjen, det ble ikke sagt noe mer enn "kontroll"
Det må jeg og - når jeg kommer hjem![]()
Takker og bukker ^-^Du må ha lykke til da i alle fallBlir vel gøy å se han igjen
Har han blitt målt til å være stor tidligere?
Tror du virkelig det ???Hehehe ikke lett det der![]()
Men får håpe de hører etter på oss![]()
Takker og bukker ^-^
nja, hittil har de ikke sagt noe så tror ikke det? Var vel mer dette som trigga legen: