Skravletråd

Sist da jeg akkurat hadde født spurte jordmor om hun skulle hente mat til meg og kom tilbake med skiver med salami, da var jeg så lykkelig haha! hadde hatt lyst på det hele svangerskapet men ikke turt å spise det.. kanskje jeg får det denne gangen også :) (sånn apropo spekeskinke og lign )
Hehehe det vill jeg ha hvertfall :D :D

Ja ikke sant:) her har vi jo ikke begynt med slikt enda siden guttungen bare er to år. Men en lur ide til senere:D

Ja syns egentlig det :P husker faktisk mamma hadde det til oss også da vi var små! husker det var gøy å velge i eska :P

Haha ja :p det blir ikke aktuelt her hvertfall :p har vert ett dyrt nok år :p

Nei sist var vi veldig heldige og fikk låne lokalene til barnehagen! Det var kjempegreit, betalte 200kr eller noe! Så da var det god plass, alle visste hvor det var osv :)
Nå har vi ganske stort hus, men det er også midt på vinteren så må jo være inne. eller.. må og må.. hehe.. frister mest da :) får se hva vi ender opp med :D

På vei tilbake til start. Virker litt peongløst å reise inn til jobb for å kun være der to timer, men fikk i alle fall tatt unna et par ting med frist og håpe på at snille kollegaer kan hjelpe med resten..

Igjen lest meg igjennom 146poster :P aktiv morgen?

Ja hadde vært fint om jeg og kunne spise liksom:p hehe. Er faktisk ikke såå glad i spekemat som alle andre, så gjør meg ikke noe at andre spiser det iallfall:p

tror ikke jeg hadde vært så happy for rømmegrøt heller jeg da :P men har bare spist det en gang da jeg var rundt 12 så kanskje jeg liker det nå :P

og husker en gang vi fikk vassgraut på et museum. det var heller ikke fantastisk :o

På vei tilbake til start. Virker litt peongløst å reise inn til jobb for å kun være der to timer, men fikk i alle fall tatt unna et par ting med frist og håpe på at snille kollegaer kan hjelpe med resten..

Igjen lest meg igjennom 146poster :p aktiv morgen?

hehe ja litt :) noe spesielt de skal undersøke på UL?

Hehe:D første jeg spiste var faktisk brødskive med syltetøy:p hadde ingen matlyst, men hadde jo spydd alt jeg hadde siste døgnet, så måtte presse ned noe:p også var det en annen som tok oppmerksomheten min<3<3

Ja tenk på det :D lille bebisen <3

henta posten, var ikke stort :P fikk disse da. greit å ha til dresser nå utover :) Pleier egentlig bare bruke de i silikon, men så kosta 3 meter sånn her rundt 20 kr så da prøver vi :)

$_12.JPG

hehe ja litt :) noe spesielt de skal undersøke på UL?
Litt usikker - ble sendt videre for kontroll fordi legen mente symfysemålet var større enn normalen.

Så vil anta ny måling og sjekk av hvor stort krapylet mitt er? :)

Men igjen, det ble ikke sagt noe mer enn "kontroll"

Litt usikker - ble sendt videre for kontroll fordi legen mente symfysemålet var større enn normalen.

Så vil anta ny måling og sjekk av hvor stort krapylet mitt er? :)

Men igjen, det ble ikke sagt noe mer enn "kontroll"

Du må ha lykke til da i alle fall :) Blir vel gøy å se han igjen :) Har han blitt målt til å være stor tidligere?

Du må ha lykke til da i alle fall :) Blir vel gøy å se han igjen :) Har han blitt målt til å være stor tidligere?
Takker og bukker ^-^

nja, hittil har de ikke sagt noe så tror ikke det? Var vel mer dette som trigga legen:

Vedlegg

• 1441962295258.jpg
    1441962295258.jpg
    66,4 KB · Visninger: 7
Back
Topp