• Forumet vil være nede på grunn av nødvendig vedlikehold februar 11. juli kl. 00:00 til kl. 02:30.

Skravletråd

her blir det veldig enkelt, meksikansk gryte med hvitløksbaguetter :) storebror skal jo ikke spise hjemme heller :)

har dere bursdagskasse med gaver liggende eller kjøper for hver bursdag? jeg har kjøpt for hver til nå, men siden det gjerne går i det samme med lego til guttene tenkte jeg kanskje kjøpe inn litt så jeg slipper å handle hver gang..

fått ut av oppvaskmaskin, sambo satte på før han gikk på jobb så det var jo veldig greit :)

han hadde til og med rydda på kjøkkenet, skjønner ikke hvordan han hadde fått tid til det egentlig, men det var jo supert :D

har dere bursdagskasse med gaver liggende eller kjøper for hver bursdag? jeg har kjøpt for hver til nå, men siden det gjerne går i det samme med lego til guttene tenkte jeg kanskje kjøpe inn litt så jeg slipper å handle hver gang..
Nei,kjøper til hver enkelt bursdag. Er litt stress noen ganger men er ikke så ofte så:p

Nei,kjøper til hver enkelt bursdag. Er litt stress noen ganger men er ikke så ofte så:p

Ja det har jeg også gjort, men de siste gangene har jeg endt opp med å kjøpe en liten legoboks til 99 kr uansett så da kunne jeg bare hatt et lager av de hjemme i stedet for å gå på butikken hver gang :P men tantebarn og sånt blir annerledes for de er jo så varierende i alder, men tenker gutt 6 år er veldig greit med lego :P

Hørte snakk om spekemat:( men hørte også snakk om rømmegrøt:) hehe. Troooor og håper det er begge deler, ellers blir det litt kjipt for meg:p

veldig lyst på spekeskinke :P men får håpe det er rømmegrøt også da så du får spist :D

Back
Topp