Kylling grateng
Dere da?
hvordan lager du det?
meksikansk gryte med hvitløksbaguetter her, enkelt og greit
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Kylling grateng
Dere da?
Men det er veldig godt daher blir det veldig enkelt, meksikansk gryte med hvitløksbaguetterstorebror skal jo ikke spise hjemme heller
![]()
Jadet drypper av glasset med isbiter
![]()
Men det er veldig godt da![]()
Her blir det nok ut å kjøpe speider tingi morgen skal vi kjøpe sko![]()
Jeg kjøper å hver gang ja men Har vert inne på tanken om å ha litt liggendehar dere bursdagskasse med gaver liggende eller kjøper for hver bursdag? jeg har kjøpt for hver til nå, men siden det gjerne går i det samme med lego til guttene tenkte jeg kanskje kjøpe inn litt så jeg slipper å handle hver gang..
Her blir det nok ut å kjøpe speider ting![]()
Jeg kjøper å hver gang ja men Har vert inne på tanken om å ha litt liggendebestille litt på ebay eller noe slikt
hadde jo vert veldig greit
![]()
Så kjekt når de gjør slikt før de gårfått ut av oppvaskmaskin, sambo satte på før han gikk på jobb så det var jo veldig greit![]()
Det forstår jeg veldig godtDet skjønner jeg godtskulle ønske vi hadde slikt her og
![]()
![]()
Ja ikke santJa det har jeg også gjort, men de siste gangene har jeg endt opp med å kjøpe en liten legoboks til 99 kr uansett så da kunne jeg bare hatt et lager av de hjemme i stedet for å gå på butikken hver gangmen tantebarn og sånt blir annerledes for de er jo så varierende i alder, men tenker gutt 6 år er veldig greit med lego
![]()
Haha jaJaveldig populært
(og dyrt
)
Ja hadde vært fint om jeg og kunne spise liksomveldig lyst på spekeskinkemen får håpe det er rømmegrøt også da så du får spist
![]()
Bah ^-^ er vel bare å skravle som vanlig og se hvordan det gårEr usikker på om det blir nådd denne mnd. Har ikke gått like hardt inn for det som forje mnd![]()
HeheSist da jeg akkurat hadde født spurte jordmor om hun skulle hente mat til meg og kom tilbake med skiver med salami, da var jeg så lykkelig haha! hadde hatt lyst på det hele svangerskapet men ikke turt å spise det.. kanskje jeg får det denne gangen også(sånn apropo spekeskinke og lign )
Har ikke laget førhvordan lager du det?
meksikansk gryte med hvitløksbaguetter her, enkelt og greit![]()
Morsomt å se at andre tenker sånnSer dere "bestiller" dag for fødsel?Jeg har noen spesielle jeg og. Han bør komme 1.11.15 eller 5.11.15
Har termin 3/11. Så går egentlig for 1.11
![]()
Alle barna mine har så fine datoer, så da bør jo lillegutt få ogEldste er født 29.09.09 og vesla har 13.6.13
![]()
Ellers kan han jo alltids komme 15.10.15Det er jo innafor termin
![]()
Kniv , sitte under lag å skjerf i første omganghehe hva trenger han?