• Forumet vil være nede på grunn av nødvendig vedlikehold februar 11. juli kl. 00:00 til kl. 02:30.

Skravletråd

har dere bursdagskasse med gaver liggende eller kjøper for hver bursdag? jeg har kjøpt for hver til nå, men siden det gjerne går i det samme med lego til guttene tenkte jeg kanskje kjøpe inn litt så jeg slipper å handle hver gang..
Jeg kjøper å hver gang ja men Har vert inne på tanken om å ha litt liggende :) bestille litt på ebay eller noe slikt :) hadde jo vert veldig greit :)

Jeg kjøper å hver gang ja men Har vert inne på tanken om å ha litt liggende :) bestille litt på ebay eller noe slikt :) hadde jo vert veldig greit :)

ja ikke sant! særlig nå med stor mage eller liten baby! ikke alltid det frister å gå på shopping

Sist da jeg akkurat hadde født spurte jordmor om hun skulle hente mat til meg og kom tilbake med skiver med salami, da var jeg så lykkelig haha! hadde hatt lyst på det hele svangerskapet men ikke turt å spise det.. kanskje jeg får det denne gangen også :) (sånn apropo spekeskinke og lign )

Ja det har jeg også gjort, men de siste gangene har jeg endt opp med å kjøpe en liten legoboks til 99 kr uansett så da kunne jeg bare hatt et lager av de hjemme i stedet for å gå på butikken hver gang :P men tantebarn og sånt blir annerledes for de er jo så varierende i alder, men tenker gutt 6 år er veldig greit med lego :P
Ja ikke sant:) her har vi jo ikke begynt med slikt enda siden guttungen bare er to år. Men en lur ide til senere:D

Sist da jeg akkurat hadde født spurte jordmor om hun skulle hente mat til meg og kom tilbake med skiver med salami, da var jeg så lykkelig haha! hadde hatt lyst på det hele svangerskapet men ikke turt å spise det.. kanskje jeg får det denne gangen også :) (sånn apropo spekeskinke og lign )
Hehe:D første jeg spiste var faktisk brødskive med syltetøy:P hadde ingen matlyst, men hadde jo spydd alt jeg hadde siste døgnet, så måtte presse ned noe:P også var det en annen som tok oppmerksomheten min<3<3

Ser dere "bestiller" dag for fødsel? :) Jeg har noen spesielle jeg og. Han bør komme 1.11.15 eller 5.11.15 :) Har termin 3/11. Så går egentlig for 1.11 :)

Alle barna mine har så fine datoer, så da bør jo lillegutt få og :) Eldste er født 29.09.09 og vesla har 13.6.13 :)

Ellers kan han jo alltids komme 15.10.15 ;) Det er jo innafor termin :)
Morsomt å se at andre tenker sånn :P

Hadde jo mest lyst på 05.10.15, men så ble det november og ikke oktober :P

Back
Topp