Skravletråd

Begynt å få strekkmerker på puppene igjen. Sist kom de først etter fødsel:o hehe. Ikke fått noen på magen enda, fikk ikke det sist heller. Men på lår og rompe:P blir spennende å se hvor stripene kommer denne gangen:P bryr meg igrunn ikke:)
Mine på magen har begynnt å vokse :p jaja :p
De følger med :)

Jeg vurderer å kjøre til nabo øya å få tak i reker jeg :p hehe men skal spise middag så seint så er vell ikke direkte vits :p men de var så sinnsykt gode sist helg :p hehe

Hmm. Spennende hva det evt er da :D
Åå, det hørtes godt ut:D er nesten ikke ferske reker å få her:o så vi må kjøpe frosne stort sett. For dere som er vandt med ferske så er vel det galskap:o haha
Ja det blir spennende, men forbereder meg på at det ikke er noe så jeg ikke blir skuffa:P haha. Har en pakke på vei, men trodde ikke den var fra barnas hus:p

Mine på magen har begynnt å vokse :p jaja :p
De følger med :)
De følger med, og man får ikke gjort noe til eller fra:) eneste som skremmer meg litt er at det ser vondere ut når man får strekkmerker:o hehe. Vet ikke, men da føler jeg at det må strekke enda mer på huden:P svigerinna mi fikk betente strekkmerker sist, og det var visst ikke godt.

Ser dere "bestiller" dag for fødsel? :) Jeg har noen spesielle jeg og. Han bør komme 1.11.15 eller 5.11.15 :) Har termin 3/11. Så går egentlig for 1.11 :)

Alle barna mine har så fine datoer, så da bør jo lillegutt få og :) Eldste er født 29.09.09 og vesla har 13.6.13 :)

Ellers kan han jo alltids komme 15.10.15 ;) Det er jo innafor termin :)

Åå, det hørtes godt ut:D er nesten ikke ferske reker å få her:o så vi må kjøpe frosne stort sett. For dere som er vandt med ferske så er vel det galskap:o haha
Ja det blir spennende, men forbereder meg på at det ikke er noe så jeg ikke blir skuffa:P haha. Har en pakke på vei, men trodde ikke den var fra barnas hus:p
Håper det er noe nytt :D

Hehe ja for oss er det feil :p men det er jo bare sånn det er :)
Sist var de så nykokte at de nesten skrelle seg selv :O det er herlig det :D

må levere lapp ang høstferien på sfo, men finner ikke ut av hvor de vil jeg skal hente han. er ikke så kjent her, men hvis jeg skal si han kommer må jeg nesten vite hvor jeg skal hente:P de skal være ved et vann og ha villmarksleir så det høres jo kjempekult ut! men kjører ikke så må være et greit sted å gå til. ellers kan kanskje sambo hente han på vei hjem da.. men de svarer ikke på tlf

De følger med, og man får ikke gjort noe til eller fra:) eneste som skremmer meg litt er at det ser vondere ut når man får strekkmerker:o hehe. Vet ikke, men da føler jeg at det må strekke enda mer på huden:P svigerinna mi fikk betente strekkmerker sist, og det var visst ikke godt.
Oj au det hørtes ikke noe godt ut :o :o

Mine gjør ikke vondt heldigvis :)

Håper det er noe nytt :D

Hehe ja for oss er det feil :p men det er jo bare sånn det er :)
Sist var de så nykokte at de nesten skrelle seg selv :O det er herlig det :D

jeg må også ha ferske :P vant til å kjøpe de av båten til fetteren til mamma da kommer de varme og nykokt det er så sykt godt :D

Ser dere "bestiller" dag for fødsel? :) Jeg har noen spesielle jeg og. Han bør komme 1.11.15 eller 5.11.15 :) Har termin 3/11. Så går egentlig for 1.11 :)

Alle barna mine har så fine datoer, så da bør jo lillegutt få og :) Eldste er født 29.09.09 og vesla har 13.6.13 :)

Ellers kan han jo alltids komme 15.10.15 ;) Det er jo innafor termin :)
Så stilig med datoene da :D :D
Ja da bør han å få en spesiell en :D :D

Pappa har bursdag 15.11. Jeg håper virkelig hun kommer før det :o 1.11 er bra :P

må levere lapp ang høstferien på sfo, men finner ikke ut av hvor de vil jeg skal hente han. er ikke så kjent her, men hvis jeg skal si han kommer må jeg nesten vite hvor jeg skal hente:P de skal være ved et vann og ha villmarksleir så det høres jo kjempekult ut! men kjører ikke så må være et greit sted å gå til. ellers kan kanskje sambo hente han på vei hjem da.. men de svarer ikke på tlf
Oj så spennende da :D :D så kjekt at de lager til slike ting for dem :D :D

Her har vi henter å levert på avd uansett.
Men håper de svarer snart slik at du vet :)

i går da jeg peste opp ene bakken fikk jeg akutt lyst på sjokoladekake med masse glasur og kokkos på toppen. aldri vært så glad i kokkos på toppen, men nå har jeg SÅ lyst på det. blir helt sprø av å tenke på det..

Back
Topp