Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Mine på magen har begynnt å vokseBegynt å få strekkmerker på puppene igjen. Sist kom de først etter fødselhehe. Ikke fått noen på magen enda, fikk ikke det sist heller. Men på lår og rompe
blir spennende å se hvor stripene kommer denne gangen
bryr meg igrunn ikke
![]()
Jajaaaaa håper![]()
Åå, det hørtes godt utJeg vurderer å kjøre til nabo øya å få tak i reker jeghehe men skal spise middag så seint så er vell ikke direkte vits
men de var så sinnsykt gode sist helg
hehe
Hmm. Spennende hva det evt er da![]()
Ja![]()
hadde vert topp å fått kjolen jeg bestillte siden hun skal i selskap i morgen
men den lar vell vente på seg
![]()
De følger med, og man får ikke gjort noe til eller fraMine på magen har begynnt å voksejaja
![]()
De følger med![]()
Håper det er noe nyttÅå, det hørtes godt uter nesten ikke ferske reker å få her
så vi må kjøpe frosne stort sett. For dere som er vandt med ferske så er vel det galskap
haha
Ja det blir spennende, men forbereder meg på at det ikke er noe så jeg ikke blir skuffahaha. Har en pakke på vei, men trodde ikke den var fra barnas hus
![]()
Jakan jo håpe![]()
KAKE! Vanvittig god sjokoladekake!Kake.. uhh.. kake..![]()
Koser meg jegOj har du kommet til seson toså gøy
men er enda mange igjen da
![]()
du er heldig der
![]()
Oj au det hørtes ikke noe godt utDe følger med, og man får ikke gjort noe til eller fraeneste som skremmer meg litt er at det ser vondere ut når man får strekkmerker
hehe. Vet ikke, men da føler jeg at det må strekke enda mer på huden
svigerinna mi fikk betente strekkmerker sist, og det var visst ikke godt.
Håper det er noe nytt
Hehe ja for oss er det feilmen det er jo bare sånn det er
Sist var de så nykokte at de nesten skrelle seg selv :O det er herlig det![]()
Så stilig med datoene daSer dere "bestiller" dag for fødsel?Jeg har noen spesielle jeg og. Han bør komme 1.11.15 eller 5.11.15
Har termin 3/11. Så går egentlig for 1.11
![]()
Alle barna mine har så fine datoer, så da bør jo lillegutt få ogEldste er født 29.09.09 og vesla har 13.6.13
![]()
Ellers kan han jo alltids komme 15.10.15Det er jo innafor termin
![]()
Jamen jeg tviler litt da
hehe er ikke så lenge siden jeg bestillte den
![]()
Oj så spennende damå levere lapp ang høstferien på sfo, men finner ikke ut av hvor de vil jeg skal hente han. er ikke så kjent her, men hvis jeg skal si han kommer må jeg nesten vite hvor jeg skal hentede skal være ved et vann og ha villmarksleir så det høres jo kjempekult ut! men kjører ikke så må være et greit sted å gå til. ellers kan kanskje sambo hente han på vei hjem da.. men de svarer ikke på tlf