Skravletråd

Hola chicas!

Skal innom jobb om en times tid, tar med resten av kaka fra i går. Foreløpig er jeg på sofaen med sesong 2 av Greya. Når jeg først begynner greier jeg ikke stoppe :p

Kake.. uhh.. kake.. :o

Hehe ja :) er godt å kose med magen da :) men ja akkurat nå hadde det vert godt å sluppet presset .

Vi har begge god grunn til å slappe av å kose oss i dag :)
Ja det er liksom det, jeg koser meg litt med magen, men jeg må si jeg syns den er tungvind å ha der og:P hehe. Særlig når den gir plager alle andre plasser og:P
Ja eneste jeg skal før bursdag er å på butikken. Har fått hentelapp, men tror kanskje det var det jeg fikk på døra her om dagen:P ellers aner jeg ikke:o hehe

Kjedelig å bli vekket så tidelig når du endelig har litt fri, synes han mannen din burde ha greid å ligge minst en time lengre.
Frokost er godt, te vil nok hjelpe på halsen ja :) rundstykker til lunsj på meg:)
Ja, men vi må i bursdag i dag så må reise i to-tre tiden, så han stresser litt for å få gjort noe:p han bråka så lite han kunne da, brukte håndsag i stede for elektrisk og slikt, men jeg sover lett selv med ørepropper:P hehe. Skal ha for ståpåvilje iallfall:) men ja, litt kjipt når man sover dårlig og endelig kan sove utpå.
Ja har fått litt filla på te i svangerskapet:D med melk og honning i. Så det passer bra for sår hals:) rundstykker til lunch hørtes også bra ut:D

Begynt å få strekkmerker på puppene igjen. Sist kom de først etter fødsel:o hehe. Ikke fått noen på magen enda, fikk ikke det sist heller. Men på lår og rompe:P blir spennende å se hvor stripene kommer denne gangen:P bryr meg igrunn ikke:)

Ja det er liksom det, jeg koser meg litt med magen, men jeg må si jeg syns den er tungvind å ha der og:P hehe. Særlig når den gir plager alle andre plasser og:P
Ja eneste jeg skal før bursdag er å på butikken. Har fått hentelapp, men tror kanskje det var det jeg fikk på døra her om dagen:P ellers aner jeg ikke:o hehe
Jeg vurderer å kjøre til nabo øya å få tak i reker jeg :p hehe men skal spise middag så seint så er vell ikke direkte vits :p men de var så sinnsykt gode sist helg :p hehe

Hmm. Spennende hva det evt er da :D

Back
Topp