Skal gå å skjekke hva jeg har nåkanskje du greier detsatse på det
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Skal gå å skjekke hva jeg har nåkanskje du greier detsatse på det
![]()
Feirer ikke detnår må jeg begynne med det da?
Hola chicas!
Skal innom jobb om en times tid, tar med resten av kaka fra i går. Foreløpig er jeg på sofaen med sesong 2 av Greya. Når jeg først begynner greier jeg ikke stoppe![]()
Skal gå å skjekke hva jeg har nåetter siste oppdatering av systemet får jeg å gått inn å sett fra brettet
)
Ja det er liksom det, jeg koser meg litt med magen, men jeg må si jeg syns den er tungvind å ha der ogHehe jaer godt å kose med magen da
men ja akkurat nå hadde det vert godt å sluppet presset .
Vi har begge god grunn til å slappe av å kose oss i dag![]()
Javiktigste er vel å nå målet for mnd![]()
Hehehe ikke lett det derHe heho kan heller ikke komme 7 nov for da har søstra mi bursdag og 13 nov har sønnen til søstra til gubben bursdag
så her får ho enten komme 1-5 nov eller 15-18 nov da har jeg gitt ho en dag overtid
![]()
Det er helt passe detEr på størrelse med en dypbag til vognså det er jo bare opp til 6 mnd står det på nettet. Men hadde ikke tenkt å ha ho på soverommet så lenge uansett.
Ja, men vi må i bursdag i dag så må reise i to-tre tiden, så han stresser litt for å få gjort noeKjedelig å bli vekket så tidelig når du endelig har litt fri, synes han mannen din burde ha greid å ligge minst en time lengre.
Frokost er godt, te vil nok hjelpe på halsen jarundstykker til lunsj på meg
![]()
Jeg har bestillt den datoenlurer på om det kommer mange på halloween![]()
Tror nok du klarer det likevel jegEr usikker på om det blir nådd denne mnd. Har ikke gått like hardt inn for det som forje mnd![]()
Jamon tro om det kommer noe gøy i posten i dag?
Elsker greysHola chicas!
Skal innom jobb om en times tid, tar med resten av kaka fra i går. Foreløpig er jeg på sofaen med sesong 2 av Greya. Når jeg først begynner greier jeg ikke stoppe![]()
Jadet er det bare ei som har klart til nå
men vi ligger godt an alle sammen
![]()
Oj har du kommet til seson toHola chicas!
Jeg har bestillt den datoenhadde vert supert da jeg selv har den dagen
![]()
Ja
I dag må det komme noe
I går kom bare Donald men det er jo fast hver torsdag å det var ikke spennende for meghaha
Jeg vurderer å kjøre til nabo øya å få tak i reker jegJa det er liksom det, jeg koser meg litt med magen, men jeg må si jeg syns den er tungvind å ha der oghehe. Særlig når den gir plager alle andre plasser og
Ja eneste jeg skal før bursdag er å på butikken. Har fått hentelapp, men tror kanskje det var det jeg fikk på døra her om dagenellers aner jeg ikke
hehe
Ikke santja det er jo bare 11. i dag![]()