Skravletråd

Han stresser litt med å få gjort det syns jeg. I dag begynte han sikkert så tidlig fordi han må i bursdag senere i dag:P han føler liksom at han aldri får tid til å jobbe med det. Mens jeg syns han jobber med det støtt:p
Uff :/ nei ikke lett for noen av partene det der :) håper han får gjort mye i dag da :)

Samme her, syns bare det er fryktelig lenge til termin (22. nov) :-(
Så koselig :)
Har oppsummeringsforelesning i kommunalt barnevern, eksamen neste fredag.. Gruer meg, men blir godt å bli ferdig med det :) Et mindre fag å ta opp igjen etter lille har kommet ;-)

Vi får satse på at det går fort :)
Lykke til på eksamen :D

Kjenner at jeg er klar for å bli ferdig ca. hver kveld før jeg legger meg :p tyngst da.
Så godt da, nyt det og ha en fin helg :-)
Syntes det å komme seg opp om morningen er tøfft jeg :o
Kroppen er tung som bly :p
Så jeg gleder meg til å sove litt lengre i morgen :D :D

Det skal jeg :D ha en fin helg du å :D

Oisann det var jo kjedelig! Håper du får slappet litt av likevel :) Hvordan er formen i dag?
Ja kjedelig å bli vekket når man kan sove:P skal slappe av helt til vi reiser i bursdag i to-tre tiden heldigvis:)
Jo, jeg føler ikke jeg har så vondt overalt som jeg hadde i går. Skal vel ikke si det for høyt, for har bare kommet meg til do:P hehe. Halsen er sår, men ikke noe mer:D

Ja kjedelig å bli vekket når man kan sove:p skal slappe av helt til vi reiser i bursdag i to-tre tiden heldigvis:)
Jo, jeg føler ikke jeg har så vondt overalt som jeg hadde i går. Skal vel ikke si det for høyt, for har bare kommet meg til do:p hehe. Halsen er sår, men ikke noe mer:D

Så bra den ikke er så aller verst da! Da blir det kake på deg :P :D

Nå er det sannelig ikke mye mer vi trenger før snuppa kommer :) Mangler fremdeles madrass og bag til søskenvogna, det er vel det :) Ellers har jeg lyst på newborn sete til tripp trappen, men MÅ jo ikke ha det :)

Uff :/ nei ikke lett for noen av partene det der :) håper han får gjort mye i dag da :)
Ja får satse på det:) passe på når ikke guttungen er her, sø er det litt lettere:)
Er det som er litt vanskelig nå, at han trenger tid til å jobbe der, samtidig som jeg egentlig trenger mer hjelp med guttungen og slikt fordi det er tungt. Men han er flink til å ta han med ut å jobbe litt da:)

Kjenner det rimelig godt når jeg er ute for hente barna at det begynner å bli tungt ja :o Peser meg opp bakkene, kunne det ikke i det minste vært flatt :P haha

Det er helt sant :)
Slike dager er ikke noe gode men de kommer desverre innimellom :( får håpe det er bedre til i morgen :)
Ja alle har de vel av og til, og det er rimelig pyton. Og da gleder man seg veldig til magen er borte:P
Så da er det lov å ta det heeeelt med ro:) og satser på at det er bedre i morgen ja!

Back
Topp