Skravletråd

God morgen:) hadde planer om å sove lenge i dag siden vi hadde barnefri, men gjett hvem som hadde på alarm klokka halv sju:o sovna igjen da, men det hjalp lite når han begynte å jobbe ute, rett utenfor soveromsvinduet:P skjønner han jo da at han vil få gjort litt, men utrolig kjipt når man er sliten selv.

Hva gjør dere i dag? :)
Flere som begynner å bli tunge i kroppen, og klar for å bli ferdige? :p

Hehe ja sånn egentlig, men samtidig håper jeg hun holder seg inne litt til så jeg slipper prematurbaby :)

Ingen planer i dag annet enn å hente småtroll etterpå. Jo og storebror skal i bursdag i kveld :)
Hva med deg?

God morgen:) hadde planer om å sove lenge i dag siden vi hadde barnefri, men gjett hvem som hadde på alarm klokka halv sju:o sovna igjen da, men det hjalp lite når han begynte å jobbe ute, rett utenfor soveromsvinduet:P skjønner han jo da at han vil få gjort litt, men utrolig kjipt når man er sliten selv.
God morgen :)

Åh den er lei :o
Sjønner han ja men det hadde da vell vert andre ting han kunne ha gjort så tidlig :p

God morgen:) hadde planer om å sove lenge i dag siden vi hadde barnefri, men gjett hvem som hadde på alarm klokka halv sju:eek: sovna igjen da, men det hjalp lite når han begynte å jobbe ute, rett utenfor soveromsvinduet:p skjønner han jo da at han vil få gjort litt, men utrolig kjipt når man er sliten selv.

Oisann det var jo kjedelig! Håper du får slappet litt av likevel :) Hvordan er formen i dag?

Hehe ja sånn egentlig, men samtidig håper jeg hun holder seg inne litt til så jeg slipper prematurbaby :)

Ingen planer i dag annet enn å hente småtroll etterpå. Jo og storebror skal i bursdag i kveld :)
Hva med deg?

Samme her, syns bare det er fryktelig lenge til termin (22. nov) :-(
Så koselig :-)
Har oppsummeringsforelesning i kommunalt barnevern, eksamen neste fredag.. Gruer meg, men blir godt å bli ferdig med det :-) Et mindre fag å ta opp igjen etter lille har kommet ;-)

God morgen :)

Åh den er lei :o
Sjønner han ja men det hadde da vell vert andre ting han kunne ha gjort så tidlig :p
Han stresser litt med å få gjort det syns jeg. I dag begynte han sikkert så tidlig fordi han må i bursdag senere i dag:P han føler liksom at han aldri får tid til å jobbe med det. Mens jeg syns han jobber med det støtt:p

I dag er jeg veldig klar for å bli ferdig :eek: verker å alt er litt herk i dag :p
Så jeg gjør ikke noe i dag :) prøver å slappe av å komme i orden til helgen :)

Kjenner at jeg er klar for å bli ferdig ca. hver kveld før jeg legger meg :p tyngst da.
Så godt da, nyt det og ha en fin helg :-)

Back
Topp