Skravletråd

Nå er det natta her:) mannen er ikke kommet hjem enda, men jeg orker ikke vente oppe:P sikkert over en time før han er hjemme minst. Blir godt å sove uforstyrret i natt, og nå har jeg gravison på nattbordet hvis gårsdagen gjentar seg:p ikke smakt på de enda.
God natt:)

Åh det var kjedelig da :o
Ja, jo..litt

Er vel bare litt smågretten grunnet manglende frokost :P funker ikke så bra uten det ^-^ og kranglete mann som mente jeg skulle bli hjemme for å være sikker på at jeg rakk tilbake til ul. Men skal da klare det før kl 12 ^-^

Ja, jo..litt

Er vel bare litt smågretten grunnet manglende frokost :P funker ikke så bra uten det ^-^ og kranglete mann som mente jeg skulle bli hjemme for å være sikker på at jeg rakk tilbake til ul. Men skal da klare det før kl 12 ^-^

Satser på du rekker det :) Lykke til på ultralyd :)

God morgen! Sovet godt?
Blir nok det når jeg kommer meg på kontoret og får I meg litt mat ^-^

Så snill du er :)
Snill og snill. Skulle jo ha jeg å:p å det var bare snakk om havregrøt :)

Godt og godt. Med mann som breier seg ut og selskapssyk pus, hvor godt kan man da egentlig sove :p

Ja vi får håpe den blir bedre:)
Lykke til på ul :)

Har vært litt effektiv på morran I dag :p satt på vaskemaskina og oppvaskmaskin:p
Tatt det tøyet som var tørr å lagt det I kurven, så det som fortsatt var fuktig fikk litt mer luft, håper det tørker fort. Så jeg får bretta klær etterpå :)

Back
Topp