Ja, tenk det!Hjelp 4 babyer har jo kommet nå![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja, tenk det!Hjelp 4 babyer har jo kommet nå![]()
Uff bakker er ren torturKjenner det rimelig godt når jeg er ute for hente barna at det begynner å bli tungt jaPeser meg opp bakkene, kunne det ikke i det minste vært flatt
haha
Nopehehe holder ikke det![]()
Nei, ikke passer det inn I planen min hellerJeg har helt i starten ja![]()
Håper ingen av oss må gå overdet er kjedelig
![]()
Hehe jaJa alle har de vel av og til, og det er rimelig pyton. Og da gleder man seg veldig til magen er borte![]()
Så da er det lov å ta det heeeelt med roog satser på at det er bedre i morgen ja!
Den var søt da![]()
Er det jeg å synesNomin så søt![]()
Kjedelig å bli vekket så tidelig når du endelig har litt fri, synes han mannen din burde ha greid å ligge minst en time lengre.Må finne meg litt frokost jeg ogtror jeg må begynne med varm te for halsen først. Rundstykker var en god ide
![]()
Hehe nei da må hun komme førNei, ikke passer det inn I planen min hellerjeg har termin 17 niese nr 1 har termin 22 niese nr 2 har termin 28 og for henne er det nr 2
så kan ikke gå over
![]()
Nei den så akkurat passe ut daEr det jeg å syneså så grei å ha på soverommet
for den virker ikke så stor
![]()
Nopehaha så vi fikk bare ett svakt hint på en av oktoberpremiene
Men i dag vill de ha oss til å skravle 9000
Var vist en dårlig dag for meg åhar dalt ned til 10 plassen min
men med aktiviteter å besøk hele kvelden så er det ikke bare å skravle heller
![]()
He heHehe nei da må hun komme førTorbjørn har bare med å komme før den 7 han
da reiser mor å far.. Så han må ut senest den 4. For søsteren har bursdag den 5. Å den 6 blir for travel så han kan ikke vente
hehe
Er på størrelse med en dypbag til vognNei den så akkurat passe ut da![]()
Er usikker på om det blir nådd denne mnd. Har ikke gått like hardt inn for det som forje mndviktigste er vel å nå målet for mnd![]()
Feirer ikke detlurer på om det kommer mange på halloween![]()
Er usikker på om det blir nådd denne mnd. Har ikke gått like hardt inn for det som forje mnd![]()