Skravletråd

hehe holder ikke det :P
Nope :p haha så vi fikk bare ett svakt hint på en av oktoberpremiene :o
Men i dag vill de ha oss til å skravle 9000 :o

Var vist en dårlig dag for meg å :p har dalt ned til 10 plassen min :p men med aktiviteter å besøk hele kvelden så er det ikke bare å skravle heller :p

Ja alle har de vel av og til, og det er rimelig pyton. Og da gleder man seg veldig til magen er borte:P
Så da er det lov å ta det heeeelt med ro:) og satser på at det er bedre i morgen ja!
Hehe ja :) er godt å kose med magen da :) men ja akkurat nå hadde det vert godt å sluppet presset .

Vi har begge god grunn til å slappe av å kose oss i dag :)

Må finne meg litt frokost jeg og:D tror jeg må begynne med varm te for halsen først. Rundstykker var en god ide:D
Kjedelig å bli vekket så tidelig når du endelig har litt fri, synes han mannen din burde ha greid å ligge minst en time lengre.
Frokost er godt, te vil nok hjelpe på halsen ja :) rundstykker til lunsj på meg:)

Nei, ikke passer det inn I planen min heller :p jeg har termin 17 niese nr 1 har termin 22 niese nr 2 har termin 28 og for henne er det nr 2:) så kan ikke gå over :p
Hehe nei da må hun komme før :) Torbjørn har bare med å komme før den 7 han :p da reiser mor å far.. Så han må ut senest den 4. For søsteren har bursdag den 5. Å den 6 blir for travel så han kan ikke vente :p hehe

Nope :p haha så vi fikk bare ett svakt hint på en av oktoberpremiene :eek:
Men i dag vill de ha oss til å skravle 9000 :eek:

Var vist en dårlig dag for meg å :p har dalt ned til 10 plassen min :p men med aktiviteter å besøk hele kvelden så er det ikke bare å skravle heller :p

viktigste er vel å nå målet for mnd :D

Hehe nei da må hun komme før :) Torbjørn har bare med å komme før den 7 han :p da reiser mor å far.. Så han må ut senest den 4. For søsteren har bursdag den 5. Å den 6 blir for travel så han kan ikke vente :p hehe
He he :D ho kan heller ikke komme 7 nov for da har søstra mi bursdag og 13 nov har sønnen til søstra til gubben bursdag :p så her får ho enten komme 1-5 nov eller 15-18 nov da har jeg gitt ho en dag overtid:p

mon tro om det kommer noe gøy i posten i dag?

Hola chicas!

Skal innom jobb om en times tid, tar med resten av kaka fra i går. Foreløpig er jeg på sofaen med sesong 2 av Greya. Når jeg først begynner greier jeg ikke stoppe :P

Back
Topp