Skravletråd

Æsj - ikke så god fredag som jeg først hadde tro på :P

Fikk ikke til å kjøre applikasjonene nødvendige for hjemmekontor, så da var det bare å haste av gårde til toget - uten dusj og uten frokost.. feil start på dagen ><

Men kan jo starte dagen med litt humor:
http://www.ingentingodd.no/selektiv-hukommelse/
God morgen :D

Den der var helt fantastisk :D takk :D :D

Har du egentlig mulighet til å jobbe hjemme? I såfall håper jeg du klarer å fikse det :) dumt du fikk en så brå start på dagen men håper resten av den går fint :)

Ja, jo..litt

Er vel bare litt smågretten grunnet manglende frokost :P funker ikke så bra uten det ^-^ og kranglete mann som mente jeg skulle bli hjemme for å være sikker på at jeg rakk tilbake til ul. Men skal da klare det før kl 12 ^-^
Masse lykke til på ul i dag ja :D

Har vært litt effektiv på morran I dag :p satt på vaskemaskina og oppvaskmaskin:p
Tatt det tøyet som var tørr å lagt det I kurven, så det som fortsatt var fuktig fikk litt mer luft, håper det tørker fort. Så jeg får bretta klær etterpå :)
Så flink du har vert da :D jeg har levert barn å fått handlet :p nå er sofaen inntatt :p

Har vært litt effektiv på morran I dag :p satt på vaskemaskina og oppvaskmaskin:p
Tatt det tøyet som var tørr å lagt det I kurven, så det som fortsatt var fuktig fikk litt mer luft, håper det tørker fort. Så jeg får bretta klær etterpå :)

flink du har vært :D

aaahhh det var digg med rundstykker med smør og ost :P og sjokolademelk :P matvraaaaaaaaaaaaaaak

Back
Topp