Skravletråd

Her diskuteres det grusomme som skjer i Syria. Folk på flukt etc.
Jeg klarer ikke ta en del i det...er så sårt syns jeg.
Så han lille gutten på tv i sted. Tårene trillet. Bare faren igjen:(
"I morgen skal pappa kjøpe bananer til deg"
Orker ikke følge med noe særlig. Jeg vet at det skjer, men jeg bare kan ikke tenke på det hele tiden, er så grusomt. Alle de stakkars barna. Egoistisk kanskje men. Særlig etter jeg ble mamma selv så har alt som har med barn å gjøre blitt så tøft:(

Vi skal inn til Oslo og hente den søskenvognen som vi fikk gratis av en venninne. Så når vi først er der kan vi besøke onklene til mannen kanskje? Eller en tur på Obs for barnas uker og de tilbudene der kanskje:)

Vi skal inn til Oslo og hente den søskenvognen som vi fikk gratis av en venninne. Så når vi først er der kan vi besøke onklene til mannen kanskje? Eller en tur på Obs for barnas uker og de tilbudene der kanskje:)

Så snilt, hvilken søskenvogn er det? Alltid kjekt både med besøk og tilbud :)

fikk svar i dag at svigers kommer hit på julaften i år, så koselig! :) Gleder oss :)

Så koselig:) vi hadde begges foreldre her jula som var, så egentlig er det jo ikke "vår tur" med noen av de. Lurer på hvordan det blir i år, hvem, hva, hvor osv:p

hehe ikke greit å få kabalen til å gå opp alltid :P vi har vært med pappaen min de to siste årene! ett år hos han og ett år hos oss, med oldemor også (min farmor) og søsteren min ene året så det var jo svigers sin "tur" men det er ikke alltid så lett å få alt til å gå opp med hvilket år hvem skal til hvem.. men godt å ha avklart det, og vi ville være hjemme :)

Back
Topp