Godt du tar deg av dette herEr fra kl 22ish:
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Godt du tar deg av dette herEr fra kl 22ish:
Hei og god morgenHåper dere har sovet godt og får en fin lørdag
![]()
God morgen - ligger sånn i halvkoma I sengen og prøver å våkneHei og god morgen skravlehøns!![]()
I natt drømte jeg at jeg var i fødsel
Sovet godt?
Planer for lørdagen?
Synes det er kjempegøy (geekInside) men hjelper jo ikke når jeg er borte halve tiden ><Godt du tar deg av dette her![]()
Ja ikke santVi laget også ribbe i fjor! Første gang vi laget til jul hjemme hos oss og hadde altså besøkblir ribbe i år også
mannen er vant med det, jeg reinsdyrstek, men jeg liker ribbe bedre uansett
riskrem til dessert!
Så deilig daGod morgen! Her sov ungene til 7.55!!!! Det skjer ALDRI! Måtte vel roe ned snuppa to ganger rundt midnatt, men fra da sov hun i strekk. Eldste kom inn til oss 5.35, og da regnet jeg med de kom til å våkne snart uansett så jeg sa han fikk ligge hos oss, og jammen meg slo de ikke til med å sove leeeenge! Herlig!
Ja, skikkelig deilig! Mannen skulle gentlig stå opp, men endte opp jeg og. Var jo uthvilt!Så deilig dagreit å få litt ekstra søvn på en lørdag ^-^
God morgenHei og god morgen skravlehøns!![]()
I natt drømte jeg at jeg var i fødsel
Sovet godt?
Planer for lørdagen?
God morgenHei og god morgenHåper dere har sovet godt og får en fin lørdag
![]()
God morgen og god oppvåkningGod morgen - ligger sånn i halvkoma I sengen og prøver å våkne![]()
God morgenGod morgen! Her sov ungene til 7.55!!!! Det skjer ALDRI! Måtte vel roe ned snuppa to ganger rundt midnatt, men fra da sov hun i strekk. Eldste kom inn til oss 5.35, og da regnet jeg med de kom til å våkne snart uansett så jeg sa han fikk ligge hos oss, og jammen meg slo de ikke til med å sove leeeenge! Herlig!
Hehe, kan vel ligge litt nå.God morgen - ligger sånn i halvkoma I sengen og prøver å våkne![]()
Hehe i drømmeland enda han?Skal jeg gå å vekke troblir jo helt kluss med dagsovingen det her
trøttingen
![]()
God morgen
Ingen spesielle planer
Koser du deg på hyttetur?