Skravletråd

Hei og god morgen :) Håper dere har sovet godt og får en fin lørdag :)

Nå skal jeg få av sengetøyet og hive meg i dusjen :)

Vi laget også ribbe i fjor! Første gang vi laget til jul hjemme hos oss og hadde altså besøk :) blir ribbe i år også :) mannen er vant med det, jeg reinsdyrstek, men jeg liker ribbe bedre uansett :) riskrem til dessert!
Ja ikke sant:) er ikke sånn overbegeistra for ribbe, men det er jo mye godt tilbehør og da:) i år blir det vel dårlig med det hvis man ammer, kålstuing og rødkål og slikt:P menmen det blir liksom ikke julaften uten ribbe:D og riskrem ja, det må vi ha:D

God morgen! Her sov ungene til 7.55!!!! Det skjer ALDRI! Måtte vel roe ned snuppa to ganger rundt midnatt, men fra da sov hun i strekk. Eldste kom inn til oss 5.35, og da regnet jeg med de kom til å våkne snart uansett så jeg sa han fikk ligge hos oss, og jammen meg slo de ikke til med å sove leeeenge! Herlig!

God morgen! Her sov ungene til 7.55!!!! Det skjer ALDRI! Måtte vel roe ned snuppa to ganger rundt midnatt, men fra da sov hun i strekk. Eldste kom inn til oss 5.35, og da regnet jeg med de kom til å våkne snart uansett så jeg sa han fikk ligge hos oss, og jammen meg slo de ikke til med å sove leeeenge! Herlig!
Så deilig da :) greit å få litt ekstra søvn på en lørdag ^-^

Nå frokosttid :) Vet ikke om jeg skal lage noe spes eller bare tenne et lys på bordet..

Men er blitt forkjøle de siste dagene, så kanskje vi gjør det enkelt :)

Guttungen sover enda:o og klokka er ni. Jeg våkna halv og måtte på do så da sto jeg opp. Hørte han våkna et par ganger i natt, men mannen gikk inn til han:) er som regel bare å gi sutten.

God morgen:)

Så deilig da at de sov lenge:)

Back
Topp