Oisann..Dette er veien litt lengre bortedet har synki mye siden i går.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Oisann..Dette er veien litt lengre bortedet har synki mye siden i går.
Så kjekt å få gratis søskenvognVi skal inn til Oslo og hente den søskenvognen som vi fikk gratis av en venninne. Så når vi først er der kan vi besøke onklene til mannen kanskje? Eller en tur på Obs for barnas uker og de tilbudene der kanskje![]()
Orker ikke følge med noe særlig. Jeg vet at det skjer, men jeg bare kan ikke tenke på det hele tiden, er så grusomt. Alle de stakkars barna. Egoistisk kanskje men. Særlig etter jeg ble mamma selv så har alt som har med barn å gjøre blitt så tøft![]()
Genialt med tilbud daneste uke er det barnas dag på skoringen![]()
Ja det er en kabalhehe ikke greit å få kabalen til å gå opp alltidvi har vært med pappaen min de to siste årene! ett år hos han og ett år hos oss, med oldemor også (min farmor) og søsteren min ene året så det var jo svigers sin "tur" men det er ikke alltid så lett å få alt til å gå opp med hvilket år hvem skal til hvem.. men godt å ha avklart det, og vi ville være hjemme
![]()
Ja får håpe detHaha ja...det har jegHåpe det går like greit med hu
![]()
Ja, er så mye elendighet rundt omkringNei, lov det.
Ja, hulker her når jeg ser det.
Har nå iallefall gitt penger til rødekors og gitt en del klær.
Ja, det var veldig snilt!Så kjekt å få gratis søskenvogn![]()
Har jo detJa får håpe detdu har vel gode erfaringer som helt sikkert hjelper på
![]()
Det er santJa, er så mye elendighet rundt omkringblir jo sprø om en skal ta alt innover seg.
Så bra![]()
Det er sant![]()
Ja det er en kabalmenmen, blir vi alene så skal vi vel kose oss fordet
selvom jeg syns det hadde vært koselig med noe besøk da. Mannen vil være hjemme tror jeg, og deg vil vel forsåvidt jeg og tror jeg.
Ribbe med tilbehør er jeg vant tilDet blir nok koselig uansett ja!hva spiser dere til jul?
Ribbe med tilbehør er jeg vant tilså julen som var var første året jeg sto for maten, også hadde vi mine foreldre, svigers og svoger til bords. Gikk fint da
dere da?
Er visst en del på etterskudd - måtte bla meg igjennom 220 poster :ONå trenger vi totoro til å legge ut bilde![]()