Skravletråd

Vi skal inn til Oslo og hente den søskenvognen som vi fikk gratis av en venninne. Så når vi først er der kan vi besøke onklene til mannen kanskje? Eller en tur på Obs for barnas uker og de tilbudene der kanskje:)
Så kjekt å få gratis søskenvogn:D

Orker ikke følge med noe særlig. Jeg vet at det skjer, men jeg bare kan ikke tenke på det hele tiden, er så grusomt. Alle de stakkars barna. Egoistisk kanskje men. Særlig etter jeg ble mamma selv så har alt som har med barn å gjøre blitt så tøft:(

Nei, lov det.
Ja, hulker her når jeg ser det.
Har nå iallefall gitt penger til rødekors og gitt en del klær.

hehe ikke greit å få kabalen til å gå opp alltid :P vi har vært med pappaen min de to siste årene! ett år hos han og ett år hos oss, med oldemor også (min farmor) og søsteren min ene året så det var jo svigers sin "tur" men det er ikke alltid så lett å få alt til å gå opp med hvilket år hvem skal til hvem.. men godt å ha avklart det, og vi ville være hjemme :)
Ja det er en kabal:o menmen, blir vi alene så skal vi vel kose oss fordet:) selvom jeg syns det hadde vært koselig med noe besøk da. Mannen vil være hjemme tror jeg, og deg vil vel forsåvidt jeg og tror jeg.

Huff, kom nettopp over flere bilder av barn som lå i vannkanten på Facebook. Kjenner jeg blir litt irritert av at folk legger ut slikt sånn, det kom opp av seg selv når jeg scrolla nedover så en kan liksom ikke velge å ikke se. :( :(

Ja det er en kabal:o menmen, blir vi alene så skal vi vel kose oss fordet:) selvom jeg syns det hadde vært koselig med noe besøk da. Mannen vil være hjemme tror jeg, og deg vil vel forsåvidt jeg og tror jeg.

Det blir nok koselig uansett ja! :) hva spiser dere til jul?

Ribbe med tilbehør er jeg vant til:) så julen som var var første året jeg sto for maten, også hadde vi mine foreldre, svigers og svoger til bords. Gikk fint da:) dere da?

Vi laget også ribbe i fjor! Første gang vi laget til jul hjemme hos oss og hadde altså besøk :) blir ribbe i år også :) mannen er vant med det, jeg reinsdyrstek, men jeg liker ribbe bedre uansett :) riskrem til dessert!

Er fra kl 22ish:

Vedlegg

• 1441402804350.jpg
    1441402804350.jpg
    57,5 KB · Visninger: 7
  • 1441402815894.jpg
    1441402815894.jpg
    57,1 KB · Visninger: 6
  • 1441402826754.jpg
    1441402826754.jpg
    53,9 KB · Visninger: 5
  • 1441402838717.jpg
    1441402838717.jpg
    55,6 KB · Visninger: 4
Hehe måtte å bla leg igjennom masse :p dere har vert flinke å skravle :D min telf tok kvelden å jeg gadd ikke lade den :p
Nå skal nåde jeg p telefon lades for natten :D

God natt :)

Hei og god morgen skravlehøns! :D

I natt drømte jeg at jeg var i fødsel:nailbiting::p

Sovet godt?:smug:
Planer for lørdagen:)?

Back
Topp