Dette er veien litt lengre bortedet har synki mye siden i går.
Mye vann ja
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Dette er veien litt lengre bortedet har synki mye siden i går.
Orker ikke følge med noe særlig. Jeg vet at det skjer, men jeg bare kan ikke tenke på det hele tiden, er så grusomt. Alle de stakkars barna. Egoistisk kanskje men. Særlig etter jeg ble mamma selv så har alt som har med barn å gjøre blitt så tøftHer diskuteres det grusomme som skjer i Syria. Folk på flukt etc.
Jeg klarer ikke ta en del i det...er så sårt syns jeg.
Så han lille gutten på tv i sted. Tårene trillet. Bare faren igjen![]()
"I morgen skal pappa kjøpe bananer til deg"
Det må du huske så ikke den blir sendt tilbakeOi vi må hente vognposen ogsåDen er på en kiwi butikk.. Det må jeg huske
![]()
Har laget før, nå kjøper jeg den Premium sjokoladen som heter kokos. Svært god!!har du laget den selv?![]()
Det må du huske så ikke den blir sendt tilbake![]()
Hva skal dere i morgen da damer?
Vi skal inn til Oslo og hente den søskenvognen som vi fikk gratis av en venninne. Så når vi først er der kan vi besøke onklene til mannen kanskje? Eller en tur på Obs for barnas uker og de tilbudene der kanskje![]()
Carena søskenvogn. Må kjøpe en bag til den da, for er bare to sportsdeler på den nå.Så snilt, hvilken søskenvogn er det? Alltid kjekt både med besøk og tilbud![]()
Jeg tror jeg skal på byen en turHva skal dere i morgen da damer?
Det er brajamen fikk bare melding for noen dager siden da
![]()
Oslotur med familyenJeg tror jeg skal på byen en turer noe som heter "kjerringsveiven" her i helgen, en av de store happeningene i året her jeg bor
Du da?
Så koseligfikk svar i dag at svigers kommer hit på julaften i år, så koselig!Gleder oss
![]()
Carena søskenvogn. Må kjøpe en bag til den da, for er bare to sportsdeler på den nå.
Så koseligvi hadde begges foreldre her jula som var, så egentlig er det jo ikke "vår tur" med noen av de. Lurer på hvordan det blir i år, hvem, hva, hvor osv
![]()
Det gjør hun helt klartHehe, stappa med andre ordbaby tar vel sin del og tenker jeg
hørtes digg ut da!!
Haha ja...det har jegÅja. Greit når det er sånn da, istede for å måtte slutte når de gjerne vil ha mernå har du snart en ny som sikkert vil overta
![]()