Skravletråd

Å tror jeg fornermet ho å, for det var snakk om hva vi hadde og slikt og at jeg kjøpte ting så tidelig. Så sier ho det kan jo hende dere får noe å. Nei tror ikke vi får noe jeg, svarer jeg derfor kjøper jeg det jeg vil ha. Ho kan irritere på seg gråstein! Etter 34 år burde ho vite at jeg liker at ting skulle ha vært gjort I går:p
hehe ikke lett. Prøve lukke øra:P

Å så har jeg vært på jysk og princess og kjøpt det jeg trenger til å lage vognpose :) innom europris og nille og fått resten av det jeg trenger til innbydende, takkekort og bordkort:) så gleder meg til I morra da jeg skal begynne på dette:)) :D
oohh skal du lage selv:D???

Hvorfor ikke...jeg er som deg der.
Nei for ho kjøpte ikke noe før ho var 8 mnd på vei med oss alle 3, så da skal det være slik! Men ho sier jo selv at kunne ho så hadde ho gått gravid 40 ganger for det var den beste tiden for ho. Full av energi og arbeidslyst:) ho er ikke så god på å sette seg inn I det at andre ikke har det slik ho hadde det.

Nei for ho kjøpte ikke noe før ho var 8 mnd på vei med oss alle 3, så da skal det være slik! Men ho sier jo selv at kunne ho så hadde ho gått gravid 40 ganger for det var den beste tiden for ho. Full av energi og arbeidslyst:) ho er ikke så god på å sette seg inn I det at andre ikke har det slik ho hadde det.
Åh skjønner. hehe. Slitsomt.

Min mor er motsatt:P

Back
Topp