Skravletråd

nei :eek: bare en avis :p Kan jo håpe den ikke har kommet ennå, men tviler :p

kom det noe hos deg?
ahahha kjipt.

her var det 1 regning
2 reklame
og en kalendergave til guttungen fra ebay:D:D Så ja en gøy ting iallefall;)

Hehe ja. mange baller i lufta samtidig her assa:p hehe...
Begynt på marsipankaken. Fått på en maskin med klær

Ikke dårlig :D Jeg har ikke gjort så mye :P reddet hunden som satt seg fast oppå fjellet i hagen, og benyttet sjansen og spiste masse blåbær hehe :P

Nå funderer jeg på om lillegutt skal ha ny dress eller ei :) Har en liggende fra storebror, det er reima så den er jo bra :) men syns ikke den er så fin og lua hans matcher ikke haha :o luksusproblem.. hehe.. Greit med 2 dresser og da :) og mulig han skulle hatt en str mindre.. hmmm..

Kunne tenkt meg en av disse til han :) Synes mørkeblå er veldig greit og lillesøster kan jo arve :)

8876088786974.png

8876075810846.png

Der var besøket godt :)
Å jeg sløver litt i sofaen før jeg skal hente de små :)
Skal ha med meg mor å hente de i dag :) sånn st hun vet hvor hun skal hente de vis hun må :)

Der var besøket godt :)
Å jeg sløver litt i sofaen før jeg skal hente de små :)
Skal ha med meg mor å hente de i dag :) sånn st hun vet hvor hun skal hente de vis hun må :)

Så greit da! Vi skal kanskje få litt hjelp med levering i oktober for sambo må til bodø med jobben og det er litt tøft for meg å både levere og hente med det herpa bekkenet mitt :(

Har vært hos ma/pa å fått forklart hvordan jeg skal sy underkjole til dåpskjolen :)
Min mor som alle andre mener at jeg har sååå god tid at jeg ikke burde tenke på det nå. Men jeg er ikke slik, liker å ha ting gjort:)

Å tror jeg fornermet ho å, for det var snakk om hva vi hadde og slikt og at jeg kjøpte ting så tidelig. Så sier ho det kan jo hende dere får noe å. Nei tror ikke vi får noe jeg, svarer jeg derfor kjøper jeg det jeg vil ha. Ho kan irritere på seg gråstein! Etter 34 år burde ho vite at jeg liker at ting skulle ha vært gjort I går:p

Å så har jeg vært på jysk og princess og kjøpt det jeg trenger til å lage vognpose :) innom europris og nille og fått resten av det jeg trenger til innbydende, takkekort og bordkort:) så gleder meg til I morra da jeg skal begynne på dette:)) :D

Back
Topp