Har vært hos ma/pa å fått forklart hvordan jeg skal sy underkjole til dåpskjolen
Min mor som alle andre mener at jeg har sååå god tid at jeg ikke burde tenke på det nå. Men jeg er ikke slik, liker å ha ting gjort![]()
Hehe sånn er jeg også
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Har vært hos ma/pa å fått forklart hvordan jeg skal sy underkjole til dåpskjolen
Min mor som alle andre mener at jeg har sååå god tid at jeg ikke burde tenke på det nå. Men jeg er ikke slik, liker å ha ting gjort![]()
Å så har jeg vært på jysk og princess og kjøpt det jeg trenger til å lage vognposeinnom europris og nille og fått resten av det jeg trenger til innbydende, takkekort og bordkort
så gleder meg til I morra da jeg skal begynne på dette
)
![]()
JaHar du prøvd de? Veldig spent, vi har aldri hatt den før!
bestilte på jollyroom!
http://www.jollyroom.no/sokeresultat?text=didriksons&brand=Didriksons
Har i lilla og
![]()
JaSå effektiv du har vært, fikk du tak i alt du skulle ha?![]()
Uff nei da er det greit å få hjelp jaSå greit da! Vi skal kanskje få litt hjelp med levering i oktober for sambo må til bodø med jobben og det er litt tøft for meg å både levere og hente med det herpa bekkenet mitt![]()
Så effektiv å flink du har vert daÅ så har jeg vært på jysk og princess og kjøpt det jeg trenger til å lage vognposeinnom europris og nille og fått resten av det jeg trenger til innbydende, takkekort og bordkort
så gleder meg til I morra da jeg skal begynne på dette
)
![]()
Ja vi hadde det kjempe kosGreit at ho vet det jahåper besøket var hyggelig
![]()
Jaminsta hadde den i fjor
eneste dumme var at jeg hadde bestillt den litt for stor :/ men den var helt super
aldri våt eller kald
![]()
Javar bare små ting jeg mangla til dåps tinga
å trengte bare to fleece pledd, dyne, tråd og pynte bånd til vognpose
![]()
Uff nei da er det greit å få hjelp ja![]()
Nei jeg sa feil for fjorMen den passer ikke i år da? hvilken str hadde hun i fjor?![]()
Sjønner deg godt jegJa han ringte meg fra jobb i går og sa det og jeg begynte å grineherlighet.. er det mulig! Greier vel være 2 døgn alene med barna.. mange som er mye alene!! Men det er bare det at jeg ikke greide å se hvordan jeg skulle få hentet og levert dem.. Men nå har heldigvis svigerforeldrene sagt de kan hjelpe
![]()
Det skal dere fåHåper vi får se når du er ferdig![]()
Nei jeg sa feil for fjorhaha så den passet i fjor men hun har trødd den sunt nederst :/
Jeg husker faktisk ikkemen jeg bestillte ett år større enn det hun var. Så da må det jo ha vert str 5 år. Men så var hun å lita for alderen
Sjønner deg godt jeg
Godt at de er snille å kan hjelpe deg![]()
Hun hadde den i fjor åÅh ja typisk, det var det eneste jeg var skeptisk for da jeg bestilte den nå! Liker best dresser som har strikk i anklene så de ikke går og tråkker på den!Brukte hun den i fjor da eller ikke?
Uff sjønner det ikke er så lettJa er ikke flink til å be om hjelp.. skal liksom klare selv jeg og litt sårt for meg at jeg ikke har noen i min familie jeg kan spørre siden pappa bor så langt unna og jeg ikke har mamma lenger, men det er jo bedre at de hjelper meg litt enn at jeg sliter meg ut helt, det blir bare noen uker før termin!
Uff håper ikke du skal få igjen for i går nåJa.. så ble det mørkt uteakkurat når jeg tenkte gjøre meg klar til å snart gå
![]()