Skravletråd

Har vært hos ma/pa å fått forklart hvordan jeg skal sy underkjole til dåpskjolen :)
Min mor som alle andre mener at jeg har sååå god tid at jeg ikke burde tenke på det nå. Men jeg er ikke slik, liker å ha ting gjort:)

Hehe sånn er jeg også :)

Å så har jeg vært på jysk og princess og kjøpt det jeg trenger til å lage vognpose :) innom europris og nille og fått resten av det jeg trenger til innbydende, takkekort og bordkort:) så gleder meg til I morra da jeg skal begynne på dette:)) :D

Så effektiv du har vært, fikk du tak i alt du skulle ha? :)

Har du prøvd de? Veldig spent, vi har aldri hatt den før!
bestilte på jollyroom!

http://www.jollyroom.no/sokeresultat?text=didriksons&brand=Didriksons

Har i lilla og :D

306777.jpeg
Ja :D minsta hadde den i fjor :D eneste dumme var at jeg hadde bestillt den litt for stor :/ men den var helt super :D aldri våt eller kald :)

Å så har jeg vært på jysk og princess og kjøpt det jeg trenger til å lage vognpose :) innom europris og nille og fått resten av det jeg trenger til innbydende, takkekort og bordkort:) så gleder meg til I morra da jeg skal begynne på dette:)) :D
Så effektiv å flink du har vert da :D

Uff nei da er det greit å få hjelp ja :(

Ja han ringte meg fra jobb i går og sa det og jeg begynte å grine :P herlighet.. er det mulig! Greier vel være 2 døgn alene med barna.. mange som er mye alene!! Men det er bare det at jeg ikke greide å se hvordan jeg skulle få hentet og levert dem.. Men nå har heldigvis svigerforeldrene sagt de kan hjelpe :)

Men den passer ikke i år da? hvilken str hadde hun i fjor? :)
Nei jeg sa feil for fjor :p haha så den passet i fjor men hun har trødd den sunt nederst :/

Jeg husker faktisk ikke :o men jeg bestillte ett år større enn det hun var. Så da må det jo ha vert str 5 år. Men så var hun å lita for alderen

Ja han ringte meg fra jobb i går og sa det og jeg begynte å grine :P herlighet.. er det mulig! Greier vel være 2 døgn alene med barna.. mange som er mye alene!! Men det er bare det at jeg ikke greide å se hvordan jeg skulle få hentet og levert dem.. Men nå har heldigvis svigerforeldrene sagt de kan hjelpe :)
Sjønner deg godt jeg :)
Godt at de er snille å kan hjelpe deg :)

Nei jeg sa feil for fjor :p haha så den passet i fjor men hun har trødd den sunt nederst :/

Jeg husker faktisk ikke :eek: men jeg bestillte ett år større enn det hun var. Så da må det jo ha vert str 5 år. Men så var hun å lita for alderen

Åh ja typisk, det var det eneste jeg var skeptisk for da jeg bestilte den nå! Liker best dresser som har strikk i anklene så de ikke går og tråkker på den! :o Brukte hun den i fjor da eller ikke?

Sjønner deg godt jeg :)
Godt at de er snille å kan hjelpe deg :)

Ja er ikke flink til å be om hjelp.. skal liksom klare selv jeg og litt sårt for meg at jeg ikke har noen i min familie jeg kan spørre siden pappa bor så langt unna og jeg ikke har mamma lenger, men det er jo bedre at de hjelper meg litt enn at jeg sliter meg ut helt, det blir bare noen uker før termin!

Ja.. så ble det mørkt ute :P akkurat når jeg tenkte gjøre meg klar til å snart gå :P

Ååå nå er jeg mett, stapp mett, jeg må lære meg at jeg ikke orker like mye mat som før:p

Åh ja typisk, det var det eneste jeg var skeptisk for da jeg bestilte den nå! Liker best dresser som har strikk i anklene så de ikke går og tråkker på den! :o Brukte hun den i fjor da eller ikke?
Hun hadde den i fjor å :) men den var sydd nede da. Men det gikk jo :)

Ja er ikke flink til å be om hjelp.. skal liksom klare selv jeg og litt sårt for meg at jeg ikke har noen i min familie jeg kan spørre siden pappa bor så langt unna og jeg ikke har mamma lenger, men det er jo bedre at de hjelper meg litt enn at jeg sliter meg ut helt, det blir bare noen uker før termin!
Uff sjønner det ikke er så lett :(
Jeg er lik selv.
Men det er jammen godt at de da stiller Svigers :)
Å ja det er mye bedre enn at du sliter deg helt ut :o det er ingen tjent med

Back
Topp