Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
hehe ikke lett. Prøve lukke øraÅ tror jeg fornermet ho å, for det var snakk om hva vi hadde og slikt og at jeg kjøpte ting så tidelig. Så sier ho det kan jo hende dere får noe å. Nei tror ikke vi får noe jeg, svarer jeg derfor kjøper jeg det jeg vil ha. Ho kan irritere på seg gråstein! Etter 34 år burde ho vite at jeg liker at ting skulle ha vært gjort I går![]()
oohh skal du lage selvÅ så har jeg vært på jysk og princess og kjøpt det jeg trenger til å lage vognposeinnom europris og nille og fått resten av det jeg trenger til innbydende, takkekort og bordkort
så gleder meg til I morra da jeg skal begynne på dette
)
![]()
Nei det var merkbart at det manglet ett eller fler medlemmer av denne bandenhehe rosa har ikke vært her i formiddag![]()
HeheheJa de tror de skal dø![]()
![]()
Nei for ho kjøpte ikke noe før ho var 8 mnd på vei med oss alle 3, så da skal det være slik! Men ho sier jo selv at kunne ho så hadde ho gått gravid 40 ganger for det var den beste tiden for ho. Full av energi og arbeidslystHvorfor ikke...jeg er som deg der.
hehe jaja..typisk. Men regner ikke??Ja.. så ble det mørkt uteakkurat når jeg tenkte gjøre meg klar til å snart gå
![]()
Som om at det er letthehe ikke lett. Prøve lukke øra![]()
Ja skal prøveoohh skal du lage selv???
Åh skjønner. hehe. Slitsomt.Nei for ho kjøpte ikke noe før ho var 8 mnd på vei med oss alle 3, så da skal det være slik! Men ho sier jo selv at kunne ho så hadde ho gått gravid 40 ganger for det var den beste tiden for ho. Full av energi og arbeidslystho er ikke så god på å sette seg inn I det at andre ikke har det slik ho hadde det.
hehe. det er en kunstSom om at det er lett![]()
hehe jaja..typisk. Men regner ikke??
åhhhhhh blææææehm jo, nå pøser det ned haha![]()
Ja som jeg desverre ikke har fått helt teken påhehe. det er en kunst
Her kommer svigermor engang etter 16.00...ville ha guttungen et par timer...![]()
nei hehe. jeg har blitt ganske god. ikke pga mor..men andre i familien heheJa som jeg desverre ikke har fått helt teken på![]()