Hahahable ikke gjort noe serlig her heller i går
men gikk fint likevel
![]()
Ja ikke sant
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hahahable ikke gjort noe serlig her heller i går
men gikk fint likevel
![]()
Neihar tenkt på friends selv
Minsta ville vist ha dress å ikke jakke å bukseså vi får se i helgen
![]()
Nei jeg får komme meg avgårde å gjøre unna mest mulig før fysioså kan jeg heller kose meg inne før ungene må hentes etterpå
Sambo ville vist bli med så da får han bare det da
Innom jobb med sykemelding å handle, innom NAV med papir til dem, å så hente en pakke på posten å så fysio![]()
Gruer meg til vinteren:/ varmekablene på badet tok kvelden I april og vi har ikke hatt råd til å rive opp gulvet og fått tatt vekk gamle og støpt og lagt mye med gulv, så det blir bare varme ovn på badet, så iskalde fliserbrrrr
Nei jeg får vel gå å gjøre noe kan ikke sitte å se på serie I hele dag![]()
Endeligliker høst jeg
![]()
Du får kose deg på jobb
Er liksom helt greit for min del når det likevel er sånn ute - hadde jeg vært hjemme hadde jeg nok tatt med dyna til sofaen og sett en eller annen serie...![]()
Vi skal hjelpe hverandre oppNja, hadde ferie I august(og besøk fra svigermor, som holdt mannen litt opptatt) - så hadde et par timer om dagen helt for meg selv. Blir ikke helt samme regime denne gangen.
Men kan ikke gi opp før jeg har startet! Opp på den tabellen skal vi![]()
Skål!
Og hver dag sier jeh at jeg skal legge meg tidligere - skjer det? Nei ...
Mhm. Hun skulle lage hoveddåpskaken selv. Synes jeg er tøft gjortAhamen kjekt med litt frie tøyler da
![]()
Yes bare innom fra jobb nåBlir nok lettere i kveld det danør du endelig kan få satt deg ned igjen
![]()
off da...Dakar. ikke noe særlig. hvor mye jobber du om dagene?Trøtt, vondt og sure oppstøt. Kan ikke si jeg føler meg klar til jobb og pedagogisk opplegg med barn idag. Ønsk meg lykke til!
Titter innom fra jobb her nå bare. ferdig 14.30...så i barnehagen hjem lage middag.God morgen til resten![]()
Hva er planene for I dag da?
Her skal det vaskes klær og brettes, så burde gulvene I stua og kjøkken tørkes over![]()
tror det. var det ikke 13?
Takk søte duGod morgen
Kos deg på jobb![]()
23 grader er deiligLiker best 23 grader jeginne
alle andre klager når de kommer til oss om at det er så varmt her
![]()
UffGruer meg til vinteren:/ varmekablene på badet tok kvelden I april og vi har ikke hatt råd til å rive opp gulvet og fått tatt vekk gamle og støpt og lagt mye med gulv, så det blir bare varme ovn på badet, så iskalde fliserbrrrr
Jooo det er det som er herligstNei jeg får vel gå å gjøre noe kan ikke sitte å se på serie I hele dag![]()