Skravletråd

Nei :) har tenkt på friends selv :)
Minsta ville vist ha dress å ikke jakke å bukse :) så vi får se i helgen :)

Vi har ikke noen coop i nærheten vi! Hvilken størrelse trenger hun? Min er så lang så jeg syns det er vanskelig å finne hel dress, det var det han ville ha.

Nei jeg får komme meg avgårde å gjøre unna mest mulig før fysio :) så kan jeg heller kose meg inne før ungene må hentes etterpå :)
Sambo ville vist bli med så da får han bare det da :p

Innom jobb med sykemelding å handle, innom NAV med papir til dem, å så hente en pakke på posten å så fysio :)

Hehe hyggelig det da :P

Fikk også pakkelapp i dag :) Hva skal du hente?

Gruer meg til vinteren:/ varmekablene på badet tok kvelden I april og vi har ikke hatt råd til å rive opp gulvet og fått tatt vekk gamle og støpt og lagt mye med gulv, så det blir bare varme ovn på badet, så iskalde fliser:(brrrr

uhh det er ikke noe godt å gå på nei :o

Du får kose deg på jobb :)

Er liksom helt greit for min del når det likevel er sånn ute - hadde jeg vært hjemme hadde jeg nok tatt med dyna til sofaen og sett en eller annen serie... :p

Hehe ja ser den:)
Hva type serier liker du:)?

Nja, hadde ferie I august ;) (og besøk fra svigermor, som holdt mannen litt opptatt) - så hadde et par timer om dagen helt for meg selv. Blir ikke helt samme regime denne gangen.

Men kan ikke gi opp før jeg har startet! Opp på den tabellen skal vi ;)
Vi skal hjelpe hverandre opp;):D

God morgen til resten :) :)

Hva er planene for I dag da?

Her skal det vaskes klær og brettes, så burde gulvene I stua og kjøkken tørkes over:p
Titter innom fra jobb her nå bare. ferdig 14.30...så i barnehagen hjem lage middag.
Mannen er syk:/

Skal på badeland med guttungen.
Bake kake.
Strikke.

Gruer meg til vinteren:/ varmekablene på badet tok kvelden I april og vi har ikke hatt råd til å rive opp gulvet og fått tatt vekk gamle og støpt og lagt mye med gulv, så det blir bare varme ovn på badet, så iskalde fliser:(brrrr
Uff :( ta å sett inn en varme ovn slik at det er varmt i gulvet :) så tar du den bare ut når du skal dusje ol :)

Back
Topp