Hehehe det er nok disse små matvrakene vi bærer på sin skyldmerker det har blitt mer og mer, de siste ukene har jeg forta meg i dusjen for jeg har vært så klar for mat hehe![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hehehe det er nok disse små matvrakene vi bærer på sin skyldmerker det har blitt mer og mer, de siste ukene har jeg forta meg i dusjen for jeg har vært så klar for mat hehe![]()
Det er jo bra
Følger det med pålegg å frukt å eller er det bare middager?![]()
Det var ikke så myehaha jeg fikk unna så mye i helgen at det er faktisk ikke så mye nå
enda
å det er litt deilig
![]()
Herlig å kunne ta med seg rester på jobb davi pleier å ha fruktkasseda kommer det en kasse med frukt for en uke
Veldig kjekt! og ofte er det oppi litt annerledes frukt enn det vi har til vanlig på matbutikken her
Så den er morsom
Pålegg er det ikke så det må vi handle selvmen blir mye mat da så sambo pleier ta rester med til lunsj på jobben
![]()
Det er veldig deilig daja det skjønner jegVi rydder/vasker i helgen og på søndag hadde vi besøk også så da tok jeg å ryddet litt mer enn vanlig hehe
så ser ikke så galt ut her heller
![]()
Her åhehe syntes å det er litt kaldt
men har tykk genser på meg nå så merker det ikke så mye heldigvis
![]()
Herlig å kunne ta med seg rester på jobb da![]()
det er jo ikke feil
Å alltid greit med litt annen frukt enn det man er vandt tildet blir fort så kjedelig
Det er veldig deilig da![]()
Så er det bare litt å gjøre hver dag![]()
Uff ja . Vi må nok snart på medneida kledde på meg jeg og, da går det jo fintMen kjenner jeg gruer meg litt til kalde morninger
Vi bodde i blokk før og da ble det aldri kaldt for leilighetene rundt varmet oss på en måte
Men nå i eget hus blir det kaldt nede om morgenen om vinteren ja..
Det er absolutt positivt daja sant, alltid spennende å titte oppi denmen nå har vi jo hagen full da, så vi har egentlig snakket om å droppe den noen uker men så har vi den likevel hehe..
går mye frukt her da, men det er jo bare bra, sunt og godt
![]()
Hahahaja hvis jeg bare gjør det da heheneida.. skal være flink
![]()
Neinoen som har erfaring med lego vinterdress?
EndeligMerker faktisk at det er kjøligere inne i dag morges også! Hjeeelp.. høsten har kommet![]()
Liker best 23 grader jeghihi ja har dere termometer inne? Her er det 21 grader, syns det var kaldt jeg.. er kanskje ikke det men![]()
Gruer meg til vinteren:/ varmekablene på badet tok kvelden I april og vi har ikke hatt råd til å rive opp gulvet og fått tatt vekk gamle og støpt og lagt mye med gulv, så det blir bare varme ovn på badet, så iskalde fliserneida kledde på meg jeg og, da går det jo fintMen kjenner jeg gruer meg litt til kalde morninger
Vi bodde i blokk før og da ble det aldri kaldt for leilighetene rundt varmet oss på en måte
Men nå i eget hus blir det kaldt nede om morgenen om vinteren ja..
Uff ja . Vi må nok snart på med
Varmepumper igjen ja.. Veldig greit å ha det
Varmer dere med vedovn ?![]()