Skravletråd

Det er jo bra :D
Følger det med pålegg å frukt å eller er det bare middager? :)

vi pleier å ha fruktkasse :) da kommer det en kasse med frukt for en uke :D Veldig kjekt! og ofte er det oppi litt annerledes frukt enn det vi har til vanlig på matbutikken her :D Så den er morsom :)
Pålegg er det ikke så det må vi handle selv :) men blir mye mat da så sambo pleier ta rester med til lunsj på jobben :)

Det var ikke så mye :p haha jeg fikk unna så mye i helgen at det er faktisk ikke så mye nå :) enda :p å det er litt deilig :)

ja det skjønner jeg :) Vi rydder/vasker i helgen og på søndag hadde vi besøk også så da tok jeg å ryddet litt mer enn vanlig hehe :P så ser ikke så galt ut her heller :)

vi pleier å ha fruktkasse :) da kommer det en kasse med frukt for en uke :D Veldig kjekt! og ofte er det oppi litt annerledes frukt enn det vi har til vanlig på matbutikken her :D Så den er morsom :)
Pålegg er det ikke så det må vi handle selv :) men blir mye mat da så sambo pleier ta rester med til lunsj på jobben :)
Herlig å kunne ta med seg rester på jobb da :D :D det er jo ikke feil :D
Å alltid greit med litt annen frukt enn det man er vandt til :) det blir fort så kjedelig

Her å :p hehe syntes å det er litt kaldt :) men har tykk genser på meg nå så merker det ikke så mye heldigvis :)

neida kledde på meg jeg og, da går det jo fint :D Men kjenner jeg gruer meg litt til kalde morninger :o Vi bodde i blokk før og da ble det aldri kaldt for leilighetene rundt varmet oss på en måte :P Men nå i eget hus blir det kaldt nede om morgenen om vinteren ja..

Herlig å kunne ta med seg rester på jobb da :D :D det er jo ikke feil :D
Å alltid greit med litt annen frukt enn det man er vandt til :) det blir fort så kjedelig

ja sant, alltid spennende å titte oppi den :D men nå har vi jo hagen full da, så vi har egentlig snakket om å droppe den noen uker men så har vi den likevel hehe.. :P går mye frukt her da, men det er jo bare bra, sunt og godt :D

noen som har erfaring med lego vinterdress?

neida kledde på meg jeg og, da går det jo fint :D Men kjenner jeg gruer meg litt til kalde morninger :o Vi bodde i blokk før og da ble det aldri kaldt for leilighetene rundt varmet oss på en måte :P Men nå i eget hus blir det kaldt nede om morgenen om vinteren ja..
Uff ja . Vi må nok snart på med
Varmepumper igjen ja.. Veldig greit å ha det :D
Varmer dere med vedovn ? :)

ja sant, alltid spennende å titte oppi den :D men nå har vi jo hagen full da, så vi har egentlig snakket om å droppe den noen uker men så har vi den likevel hehe.. :P går mye frukt her da, men det er jo bare bra, sunt og godt :D
Det er absolutt positivt da :D :D
Flinke dere er :D

Nei jeg får komme meg avgårde å gjøre unna mest mulig før fysio :) så kan jeg heller kose meg inne før ungene må hentes etterpå :)
Sambo ville vist bli med så da får han bare det da :p

Innom jobb med sykemelding å handle, innom NAV med papir til dem, å så hente en pakke på posten å så fysio :)

Gruer meg til vinteren:/ varmekablene på badet tok kvelden I april og vi har ikke hatt råd til å rive opp gulvet og fått tatt vekk gamle og støpt og lagt mye med gulv, så det blir bare varme ovn på badet, så iskalde fliser:(brrrr

Back
Topp