Skravletråd

Moro å være på lista, men tviler på jeg holder koken med resten av dere :) Men blir nok mer her enn før.. Kjipt med appen da.. Aner ikke hva jeg kan gjøre.....
Du kan jo stille spørsmålet her på forum - tror det er en fane for det under generelt

Nei, nå får jeg hive meg rundt og gjøre litt her :) Klær først, så oppvaskmaskin, så dusj og tilslutt kjøre til jobben :)

Fått kommet meg ut av senga og ringt matkassefolkene som i det minste skulle endre regningen så vi betaler for riktig kasse. Best det ikke blir tull neste gang, ellers gidder jeg ikke mer :P

Skal hoppe i dusjen men tror rett og slett jeg må spise frokost først, våknet og var kjempe kjempe sulten :o Kanskje fordi jeg var så mye våken i natt.. hmmmm... maaaat.. men har ikke fler rundstykker.. krise.. :P

Skal hoppe i dusjen men tror rett og slett jeg må spise frokost først, våknet og var kjempe kjempe sulten :o Kanskje fordi jeg var så mye våken i natt.. hmmmm... maaaat.. men har ikke fler rundstykker.. krise.. :P
Våkner også opp kjempesulten! Føler meg litt som en Tyrannosaur på jakt etter mat om morgenen :P

Merker faktisk at det er kjøligere inne i dag morges også! Hjeeelp.. høsten har kommet :o

Back
Topp