JeppHehe smart![]()
Vis de melder dårlig vær den dagen så får jeg heller gjøre det
Bedre å drukne i alt for stort regntøy enn å bli våt![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
JeppHehe smart![]()
Vis de melder dårlig vær den dagen så får jeg heller gjøre det
Bedre å drukne i alt for stort regntøy enn å bli våt![]()
Du kan jo stille spørsmålet her på forum - tror det er en fane for det under genereltMoro å være på lista, men tviler på jeg holder koken med resten av dereMen blir nok mer her enn før.. Kjipt med appen da.. Aner ikke hva jeg kan gjøre.....
Får gjøre detDu kan jo stille spørsmålet her på forum - tror det er en fane for det under generelt
Samme herNei, nå får jeg hive meg rundt og gjøre litt herKlær først, så oppvaskmaskin, så dusj og tilslutt kjøre til jobben
![]()
Hehe uff uskyld at jeg ler men det er jammen typisk da![]()
Satse på at de kan finne ut av detFår gjøre det![]()
Ja virkeligHehe ja tullekopp![]()
At de ikke kommer ferdig programert til sove når det er natt??Det hadde vært noe det
![]()
Heheikke bare bare med slanke menn
Far er slank men høy så han mø ha store str. Kansje jeg skal stjele hans![]()
Våkner også opp kjempesulten! Føler meg litt som en Tyrannosaur på jakt etter mat om morgenenSkal hoppe i dusjen men tror rett og slett jeg må spise frokost først, våknet og var kjempe kjempe sultenKanskje fordi jeg var så mye våken i natt.. hmmmm... maaaat.. men har ikke fler rundstykker.. krise..
![]()
Våkner også opp kjempesulten! Føler meg litt som en Tyrannosaur på jakt etter mat om morgenen![]()
Våkner også opp kjempesulten! Føler meg litt som en Tyrannosaur på jakt etter mat om morgenen![]()
Har fortsatt ikke matlyst om morran må vente minst 1 time før jeg spiserhaha jahar vært sulten hver morgen i det siste men i dag var det ekstremt
måtte ha mat
![]()
haha jahar vært sulten hver morgen i det siste men i dag var det ekstremt
måtte ha mat
![]()
Rart det der - men antar at kroppen forteller oss hva den vilHar fortsatt ikke matlyst om morran må vente minst 1 time før jeg spiser![]()