Skravletråd

Da har jeg kommet så langt at jeg fikk satt en maskin med klær i tørketrommelen og satt på en til. At det går an å bli så mye skittentøy?? Vi er fire nå, hvordan blir det når vi blir fem???

Da har jeg kommet så langt at jeg fikk satt en maskin med klær i tørketrommelen og satt på en til. At det går an å bli så mye skittentøy?? Vi er fire nå, hvordan blir det når vi blir fem???

haha.. lurt på det samme..

haha.. lurt på det samme..
Ja, du venter nr tre du og ja. Det blir nok mange maskiner i uka nå ja.. Når jeg er i full jobb bruker jeg som regel helgene til massiv vasking, men regner med at maskina må gå litt i ukedagene også...

Sånn :)
Der var en maskin satt på å en ladning brettet :p
Kjøkkenet ryddet å jeg har ryddet min side av senga :p
Nå ble jeg så sulten at jeg måtte ha pause :p haha

Fått kommet meg ut av senga og ringt matkassefolkene som i det minste skulle endre regningen så vi betaler for riktig kasse. Best det ikke blir tull neste gang, ellers gidder jeg ikke mer :P
Det var bra de kunne fikse det da :) å så håper jeg det ikke blir noe mere tull :)

Skal hoppe i dusjen men tror rett og slett jeg må spise frokost først, våknet og var kjempe kjempe sulten :o Kanskje fordi jeg var så mye våken i natt.. hmmmm... maaaat.. men har ikke fler rundstykker.. krise.. :P
Det er krise det :o
Jeg våkner å er kjempe sulten uten å ja vert våken å jeg da :p :o

Ja, du venter nr tre du og ja. Det blir nok mange maskiner i uka nå ja.. Når jeg er i full jobb bruker jeg som regel helgene til massiv vasking, men regner med at maskina må gå litt i ukedagene også...

jepp og lillegutt bruker villt mye klær hehe.. alt skal jo spises selv og da blir det gris :D i barnehagen får han melk i vanlig kopp så jeg får hjem klissvåte melke-klær hver dag. Er ikke så opptatt av at han skal lære seg å drikke av vanlig kopp ennå jeg :P

Det var bra de kunne fikse det da :) å så håper jeg det ikke blir noe mere tull :)

nei satser på det :) Har egentlig vært veldig bra lenge nå altså! Var en gang de glemte oss og en gang de leverte feil kasse der vi bodde før men har jo bodd her fra februar og ikke vært noe før nå så :)

jepp og lillegutt bruker villt mye klær hehe.. alt skal jo spises selv og da blir det gris :D i barnehagen får han melk i vanlig kopp så jeg får hjem klissvåte melke-klær hver dag. Er ikke så opptatt av at han skal lære seg å drikke av vanlig kopp ennå jeg :p
Blir mye griseklær fra bhg ja... :)

Jeg har samme tanken :/ føler at maskinene går i ett sett noen dager :o

Sånn :)
Der var en maskin satt på å en ladning brettet :p
Kjøkkenet ryddet å jeg har ryddet min side av senga :p
Nå ble jeg så sulten at jeg måtte ha pause :p haha

hehe flink du har vært da :) Jeg har bare stått opp og spist og ringt matkassefolkene, nå er det latte :P

nei satser på det :) Har egentlig vært veldig bra lenge nå altså! Var en gang de glemte oss og en gang de leverte feil kasse der vi bodde før men har jo bodd her fra februar og ikke vært noe før nå så :)
Det er jo bra :D
Følger det med pålegg å frukt å eller er det bare middager? :)

Back
Topp