Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Er fremdeles sulten her og. Men er nå tre timer siden jeg spiste frokost... bare en time til lunsjspist to skiver men nå må jeg lage mer, jeg er fortsatt sulten![]()
Da har jeg kommet så langt at jeg fikk satt en maskin med klær i tørketrommelen og satt på en til. At det går an å bli så mye skittentøy?? Vi er fire nå, hvordan blir det når vi blir fem???
Er fremdeles sulten her og. Men er nå tre timer siden jeg spiste frokost... bare en time til lunsj![]()
Ja, du venter nr tre du og ja. Det blir nok mange maskiner i uka nå ja.. Når jeg er i full jobb bruker jeg som regel helgene til massiv vasking, men regner med at maskina må gå litt i ukedagene også...haha.. lurt på det samme..
Det var bra de kunne fikse det daFått kommet meg ut av senga og ringt matkassefolkene som i det minste skulle endre regningen så vi betaler for riktig kasse. Best det ikke blir tull neste gang, ellers gidder jeg ikke mer![]()
Det er krise detSkal hoppe i dusjen men tror rett og slett jeg må spise frokost først, våknet og var kjempe kjempe sultenKanskje fordi jeg var så mye våken i natt.. hmmmm... maaaat.. men har ikke fler rundstykker.. krise..
![]()
Ja, du venter nr tre du og ja. Det blir nok mange maskiner i uka nå ja.. Når jeg er i full jobb bruker jeg som regel helgene til massiv vasking, men regner med at maskina må gå litt i ukedagene også...
Det merket jeg åMerker faktisk at det er kjøligere inne i dag morges også! Hjeeelp.. høsten har kommet![]()
Det var bra de kunne fikse det daå så håper jeg det ikke blir noe mere tull
![]()
Blir mye griseklær fra bhg ja...jepp og lillegutt bruker villt mye klær hehe.. alt skal jo spises selv og da blir det grisi barnehagen får han melk i vanlig kopp så jeg får hjem klissvåte melke-klær hver dag. Er ikke så opptatt av at han skal lære seg å drikke av vanlig kopp ennå jeg
![]()
Det merket jeg åå når til og med sambo krøp under teppet ja da er det ille
![]()
Jeg har samme tanken :/ føler at maskinene går i ett sett noen dagerDa har jeg kommet så langt at jeg fikk satt en maskin med klær i tørketrommelen og satt på en til. At det går an å bli så mye skittentøy?? Vi er fire nå, hvordan blir det når vi blir fem???
Sånn
Der var en maskin satt på å en ladning brettet
Kjøkkenet ryddet å jeg har ryddet min side av senga
Nå ble jeg så sulten at jeg måtte ha pausehaha
Det er jo branei satser på detHar egentlig vært veldig bra lenge nå altså! Var en gang de glemte oss og en gang de leverte feil kasse der vi bodde før men har jo bodd her fra februar og ikke vært noe før nå så
![]()
Det er krise det
Jeg våkner å er kjempe sulten uten å ja vert våken å jeg da![]()
![]()
Her åhihi ja har dere termometer inne? Her er det 21 grader, syns det var kaldt jeg.. er kanskje ikke det men![]()
Det var ikke så myehehe flink du har vært daJeg har bare stått opp og spist og ringt matkassefolkene, nå er det latte
![]()