Skravletråd

Her våknet lillegutt kvart på 4 og sovnet han igjen? Nei :eek: tidlig morgen.. Fikk ikke stå opp altså men han sovnet ikke igjen..
Shit, den er lei! Alt før 6 er egentlig natta her, men begge ungene har hatt lengre perioder med morgen kl 5....

Han er mindre enn meg nå :p å ikle har han heller :eek:
Vi er samme str normalt :) eller han er litt større i bredden men ikke noe nevn bart :p
Nesten som med mannen her det. Han er større i overkroppen, men jeg er svært dryg over rompa, så alle buksene hans passer ikke meg, men mine passer han :P Han har brukt min snøbukse i hele vinter, for han finner ikke sin :)

Ja det er det! Sambo la seg ved siden av han men han var grinete og ville opp og sovnet ikke før de sto opp. Tullebaby :)
Det var i den tida der (fra ca 1 år) til de var nærmere to at ungene mine stod opp ca 5 hver dag. Husker med førstemann at han tok som regel dupp nr 1 for dagen på vei til bhg kl 7.15 om morgenen. Var faktisk ikke få ganger vi leverte en sovende gutt som våkna uten oss i bhg... Men han trivdes heldigvis der, så gikk fint for det :)

Det var i den tida der (fra ca 1 år) til de var nærmere to at ungene mine stod opp ca 5 hver dag. Husker med førstemann at han tok som regel dupp nr 1 for dagen på vei til bhg kl 7.15 om morgenen. Var faktisk ikke få ganger vi leverte en sovende gutt som våkna uten oss i bhg... Men han trivdes heldigvis der, så gikk fint for det :)

Eldste sov også på vei til Bhg :)

Han her virker som trenger mindre søvn rett og slett :o

Nei, det går som regel ikke det nei. Håper det ikke varer lenge!

Takk det samme, skjønte nettene ikke var så enkelt hos dere heller :)

Natt til mandag var han våken fra 23-halv 4 omtrent. Litt slitsomme netter for tiden

Nesten som med mannen her det. Han er større i overkroppen, men jeg er svært dryg over rompa, så alle buksene hans passer ikke meg, men mine passer han :P Han har brukt min snøbukse i hele vinter, for han finner ikke sin :)
Hehe veldig greit for han da :)
Jeg Har ikke prøvd sambo sine men rekner med det er det samme her ja :)

Hehe veldig greit for han da :)
Jeg Har ikke prøvd sambo sine men rekner med det er det samme her ja :)

Takk det samme, skjønte nettene ikke var så enkelt hos dere heller :)

Natt til mandag var han våken fra 23-halv 4 omtrent. Litt slitsomme netter for tiden
At de ikke kommer ferdig programert til sove når det er natt?? :P Det hadde vært noe det :)

Der sovnet jammen sambo :p kansje jeg skal gå å gjøre noe fornuftig da :) sånn at ikke jeg å sovner :p kjenner virkelig at faren er der :p

Back
Topp